پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس شهرستان اردکان، کنترل محورهای مواصلاتی اردکان-چوپانان را مدنظر قرار دادند.
وی افزود: ماموران به یک دستگاه کامیون که از شهرهای جنوب غربی عازم شمال کشور بود مشکوک شدند و آن را برای بازرسی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی ها، از کامیون، یک میلیون و ۶۶۷ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارکهای مختلف کشف شد.
سردار بهدانی فرد در پایان افزود: ماموران پلیس در این خصوص دو متهم را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند و محموله سیگارهای کشف شده را تحویل دخانیات دادند.