پخش زنده
امروز: -
آسانسور ساختمان شهرداری قائمشهر با ۴ سرنشین از طبقه دوم سقوط کرد که بر اساس گزارش شاهدان عینی، تمامی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران؛ آسانسور ساختمان شهرداری قائمشهر صبح امروز سه شنبه ۲۷ آبان با ۴ سرنشین از طبقه دوم سقوط کرد.
به گفته شاهدان عینی آسانسور حامل ۴ نفر بود که از طبقه دوم سقوط کرد و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند
بررسیها درباره علت سقوط آسانسور در حال انجام است و کارشناسان ایمنی و مسئولان مربوطه مشغول بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و خبرهای تکمیلی درباره این حادثه به محض دریافت از طریق همین خبرگزاری اطلاعرسانی خواهد شد.