پخش زنده
امروز: -
روابط عمومی سپاه در اطلاعیه ای به صاحبان صنایع وابسته به آمریکا در منطقه مجددا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: به رژیم شکست خورده امریکا اخطار میدهیم کلیه صنایع آمریکایی در منطقه را تخلیه کنند و از مردم مناطق اطراف کارخانههای صنعتی که آمریکاییها سهامدار آن هستند میخواهیم آن مناطق را تخلیه کنند تا آسیبی به آنها نرسد.
در ساعات آینده این صنایع مورد حمله و اصابت قرار خواهند گرفت.
انَّ ٱللَّهَ عَزِيز ذُو ٱنتِقَام