پخش زنده
امروز: -
در راستای پویش مثبت ماه، بسته های معیشتی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان اندیکا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی اندیکا، در راستای اجرای پویش مثبت ماه و به منظور کمک به رفع بخشی از مشکلات معیشتی مددجویان و معلولین زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان، بستههای معیشتی میان مددجویان توزیع شد.
این بستههای معیشتی به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و حاوی مقادیری مواد غذایی شامل برنج، قند، چای، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سویا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال و تهیه و به مددجویان زیر پوشش بهزیستی اندیکا اهدا شد.