پخش زنده
امروز: -
با حضور جمعی از مسئولان، مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز که با هدف ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان راهاندازی شده است، ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارا میباشد و خدمات توانبخشی و مراقبتی جامعی را به مراجعین ارائه خواهد داد.
کریمیان افزود:افتتاح این مرکز، علاوه بر ارتقای سطح خدمات درمانی و حمایتی در منطقه، زمینه اشتغال پایدار را برای ۲۵ نفر از افراد جویای کار فراهم آورده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر،۴۵۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی مسجد سلیمان بوده و ۳۳ مرکز و موسسه غیردولتی در زمینههای توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشاوره، تحت نظارت این اداره، به جامعه هدف خدمات ارزشمندی ارائه میدهند.
مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد:راهاندازی این مرکز درمانی، گامی مهم در جهت تکمیل زنجیره خدمات حمایتی و درمانی بهزیستی در این شهرستان محسوب میشود.