پخش زنده
امروز: -
حضور غیرمنتظره وزیر آموزش و پرورش در جمع دانشآموزان در میدان آزادی باعث خوشحالی نوجوانان و مربیانشان شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،علیرضا کاظمی در مسیر حضور در یک جلسه کاری، با مشاهده جمعی از دانشآموزان که به همراه مربیان خود در میدان آزادی مشغول ضبط یک برنامه با محوریت روزهای جنگ بودند، دقایقی در کنار آنان حضور پیدا کرد و با دانشآموزان به گفتوگو پرداخت.
این دانش آموزان که با سربندهای سرخ یا اباعبدالله الحسین، لباس فرم مدرسه و کوله پشتی در حال ضبط یک برنامه تصویری در حال و هوای این روزهای کشور بودند درباره فعالیتهایشان با وزیر صحبت کردند.
علیرضا کاظمی هم ضمن قدردانی از تلاشهای دانشآموزان و مربیانشان و تیم تولید در این روزهای جنگ با آنها عکس یادگاری گرفت.