پخش زنده
امروز: -
برخورد ایسوزو با کامیون در جاده قائمیه به شیراز، ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شیراز گفت: در گزارشی مبنی بر تصادف ایسوزو با کامیون اسکانیا در کیلومتر ۳۶ جاده قائمیه-شیراز، نجاتگران با یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.
علیرضا رضازاده افزود: نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و کنترل ترافیک، کمکهای اولیه را بر روی ۲ مصدوم مرد انجام و آنها را به اورژانس تحویل دادند.