پخش زنده
امروز: -
هزار بسته معیشتی در قالب پویش مثبت ماه و با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان به مددجویان بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران کریمیان اظهار داشت: شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفند ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش پرمهر “مثبت ماه” با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان مسجدسلیمان، در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
وی افزود: این رویداد معنوی و اجتماعی، با حضور پرشور ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی، جلوهای از همبستگی و حمایت را به نمایش گذاشت.
کریمیان بیان کرد: برنامه با جمعخوانی آیات کلامالله مجید آغاز و سپس با اقامه نماز جماعت، فضای معنوی برنامه تکمیل شد.
مدیر کل بهزیستی خوزستان میگوید: در پایان، سفره افطاری گستردهای برای اطعام مددجویان پهن شد تا این عزیزان نیز طعم شیرین همدلی و حمایت را در این ماه پربرکت بچشند.
کریمیان تصریح کرد: پویش “مثبت ماه” با هدف ترویج روحیه همدلی و حمایت از اقشار آسیبپذیر، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی و ارتقای روحیه مددجویان است.
گفتنی است؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، حدود هزار بسته معیشتی نیز با مشارکت خیرین و موسسات خیریه، بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی مسجد سلیمان توزیع شده است.