بیمارستانهای اراک در آمادگی کامل برای ارائه خدمات در شرایط جنگی هستند
رئیس سازمان نظام پرستاری، در جریان بازدید خود از بیمارستانهای شهر اراک، بر آمادگی کامل این مراکز برای ارائه خدمات درمانی حتی در شرایط بحرانی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ نجاتیان، با اشاره به مشاهدات عینی از وضعیت ارایه خدمات در بیمارستانها، اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده و آمادگی دانشگاهها، از لحاظ تجهیزات، تخت بیمارستانی و نیروی انسانی، آمادگی کاملی در بیمارستانها وجود دارد تا در لحظه شرایط جنگی، خدمات لازم ارائه شود
نجاتیان هدف اصلی نظام سلامت را آسودگی خاطر مردم و نیروهای مسلح به ویژع در شرایط جنگی” دانست و تصریح کرد: در صورت بروز اتفاق، نظام سلامت با تمام توان در خدمت آنها هست و خدمات لازم را ارائه میکند.
او همچنین با تاکید بر حوزه پرستاری، گفت: در حوزه پرستاری آمادگی کامل وجود دارد و تمام ظرفیت به کار گرفته خواهد شد.