امسال سرقت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ درصد کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان گفت: باند سارقان منازل و طلاجات ۱۰ نفر بود که برخی از آنان بومی و تعدادی نیز غیر بومی بودند.
سردار صالحی افزود: این سارقان با شناسایی منازل خالی در ایام تعطیل و آخر هفته بهصورت کاملاً حرفهای طلا و لوازم خانگی سرقت میکردند.