انجام ۱۸ عملیات توسط آتش نشانی اهواز در چهارشنبه آخر سال
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۸ عملیات امداد توسط ماموران آتش نشانی در چهارشنبه آخرسال این انجام شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم شهریاری رئیس روابط عمومی و سخنگوی این سازمان اظهار داشت: تا ساعت ۲۲ شامگاه سهشنبه، امدادگران آتشنشانی اهواز ۱۸ عملیات را انجام دادهاند.
وی افزود: این عملیاتها در راستای اطفای حریق لاستیک و خار و خاشاک در آیین چهارشنبه آخرسال بوده است.
شهریاری ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ مورد مصدومیت و یا خسارت جانی و مالی در عملیاتهای انجام شده گزارش نشده است.
گفتنی است؛ پیش از این دادستان مرکز خوزستان نسبت به برخورد با هرگونه رفتار خطرآفرین در چهارشنبه آخرسال هشدار داده بود.