• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۷۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۷:۰۵
خوزستان » اجتماعی

حوزه سلامت خوزستان در بهترین حالت تاب‌آوری سیستمی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه حوزه سلامت خوزستان در بهترین حالت تاب‌آوری سیستمی قرار دارد، گفت: در حوزه سلامت باید از تمام امکانات موجود استفاده و با تلاش و مجاهدت بیشتر به سمت جلو حرکت کنیم.

حوزه سلامت خوزستان در بهترین حالت تاب‌آوری سیستمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،دکتر حاتم بوستانی در هشتمین جلسه قرارگاه بهداشت و درمان استان خوزستان اظهار کرد: در مقایسه با چند ماه گذشته، در حال حاضر در بهترین حالت تاب‌آوری سیستمی هستیم.

وی افزود: در بهترین وضعیت از نظر شرایط جنگی هستیم و در نزدیکترین لحظه به پیروزی قرار داریم؛ تاب‌آوری و ایستادگی، پیروزی را نصیب ما خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی و تقویت زیرساخت‌های ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در استان خوزستان، تاکید کرد: دشمن به حریم خانه‌مان تجاوز کرده است و باید با جان‌فشانی مقاومت کنیم؛ در حوزه سلامت باید از تمام امکانات موجود استفاده و با تلاش و مجاهدت بیشتر به سمت جلو حرکت کنیم.

وی افزود: هیچ تهدیدی بالاتر از وضعیت موجود برای کشور وجود ندارد، لذا باید با منطق شرایط را مدیریت کرده و به گونه‌ای اقدام نماییم که تاب‌آوری دیگر سیستم‌های مملکت را نیز ارتقاء ببخشیم، چرا که هیچ‌گونه کوتاهی و دریغی در این شرایط جایز نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ضرورت حضور همیشگی مدیران مراکز درمانی در صحنه، به ویژه در شرایط بحرانی خاطرنشان کرد: با همه مخاطرات جنگ، به لطف خداوند، با تلاش خستگی‌ناپذیر نیرو‌های جان بر کف نظامی و انتظامی و با کوشش مستمر کادر سلامت و همراهی وصف‌ناپذیر مردم شریف ایران، بر شرایط مسلط هستیم و باید با تلاش مضاعف، ایمنی بیشتری ایجاد کنیم.

بوستانی تصریح کرد: امکانات لازم و کافی در مراکز درمانی دولتی تدارک دیده شده است و مجروحان جنگی با انتقال سریع توسط نیرو‌های اورژانس به نزدیکترین بیمارستان‌ها، تحت درمان رایگان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه شرایط و آمادگی لازم برای پذیرش مجروحان در مراکز درمانی ترومایی دانشگاه مهیا شده است، بیان کرد: مسئولیت حوزه سلامت در بحران و جنگ بسیار سنگین است و انتظار می‌رود در کنار بیمارستان‌های دانشگاهی، دیگر بیمارستان‌ها نیز پوشش بیشتری را انجام دهند.

بوستانی گفت: بعد از نیرو‌های نظامی، کادر سلامت در تمامی بخش‌ها، پای کار این خاک و میهن بوده و با تسلط به شرایط بحرانی و آمادگی کافی، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و مجروحان جنگی هستند که شایسته تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: نظارت‌های مستمر و بیشتر توسط مدیران ستادی بر واحد‌های تحت امر در دستور کار قرار گرفته و با جدیت و پیگیری ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
رونمایی از تندیس ماهی آفانیوس در شهر حسن آباد
فعال بودن بیش از ۴۰ رشته صنایع دستی درآذربایجان غربی
خسارت ۷ همتی به میراث فرهنگی کشور در جنگ تحمیلی سوم
مطالبه مردم بزینه‌رود استان زنجان از کمبود نان و صف‌های طولانی
رئیس‌جمهور همواره پیگیر ارتباط دانشگاه و جامعه است
امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۵، آلودگی هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی
این زمین مهد شیرمردان است ...
افزایش بیش از ۲۰ درصدی اجاره‌بها در کرمانشاه تخلف است
تولید هفت میلیون بچه ماهی قزل آلا و تخم چشم زده در مشگین شهر استان اردبیل
نگاهی به مسابقات جام جهانی در «جام ۲۶» و «دست اول»
تنها راه مقابله پایدار با فساد، حکمرانی داده‌محور است
پیش‌نویس نظام حقوقی جدید تنگه هرمز با رعایت اصول حقوق بین‌الملل دریا‌ها
مرگ بانوی ۵۰ ساله در ارتفاعات تنگه جزین بختگان
برگزاری شب شعر غدیر در آباده
یک فوتی در تصادف جاده کازرون به کنارتخته
تشکیل پرونده قضایی برای سه فروشگاه متخلف در بندرگز
برگزاری مانور سراسری نظارت قرنطینه ای در خراسان جنوبی
کشف ۳۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز
برگزاری دوره حمایت‌های روانی در شرایط جنگی در شمال فارس
جلوه‌های میدان داری سمنانی‌ها در اجتماع شبانه
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
برنامه کامل بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ از افتتاحیه تا فینال
زمان دریافت کارت آزمون‌های سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد
قطعنامه ۲۲۳۱ منقضی شده است
سپاه: حمله به پایگاه الازرق اردن با موفقیت انجام شد
ودیعه مسکن باید در فصل اجاره و تا پایان مرداد پرداخت شود
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶، روبه‌روی ایران؛ برزیل و طلسم ۱۴ مسابقه
واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)
سپاه: حمله به آمریکایی‌ها در کویت و بحرین انجام شد
قرارگاه خاتم: ارتش و سپاه به پایگاه‌های آمریکا حمله کردند
انتصاب هیئت‌مدیره مرکزخدمات‌ حوزه‌های علمیه باحکم رهبری
وقوع چند انفجار در مناطقی از هرمزگان، ۲۰ خرداد۱۴۰۵
ایران: به قطعنامه شورای حکام پاسخ می‌دهیم
باید محاصره اقتصادی را بشکنیم
برنامه‌های ورزشی سیما؛ از هیجان جام جهانی ۲۰۲۶ تا لیگ ملت‌های والیبال
حملات پهپادی ارتش به پایگاه‌های آمریکا در منطقه
انتخاب محبوب‌ترین سریال شبکه تماشا با رأی مخاطبان  (۳ نظر)
قرارگاه خاتم‌الانبیاء: همانطور که وعده داده بودیم عمل کردیم  (۲ نظر)
وزارت اطلاعات: ۴ هسته تروریستی تکفیری منهدم شدند  (۲ نظر)
کاشت توت؛ سنتی ماندگار برای زنده نگه داشتن یاد گذشتگان در روستا‌های ساوجبلاغ  (۱ نظر)
توقیف بخش دیگری از اموال علی کریمی به نفع مردم  (۱ نظر)
سقوط بالگرد نظامی آمریکا در تنگه هرمز  (۱ نظر)
دشمن پس از عملیات نصر برای توقف آتش به ایران التماس کرد  (۱ نظر)
حمله ایران در دفاع از لبنان، اعلام رسمی یک دکترین راهبردی بود  (۱ نظر)
ایران‌چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی به یاد شهدای میناب  (۱ نظر)
برخورد قاطع قوه قضائیه با مزدوران و خائنان به وطن  (۱ نظر)
به‌زودی صدور رأی پرونده گلباران با ۷ هزار شاکی در دزفول  (۱ نظر)
هشدار دادستانی درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابه‌های دشمن  (۱ نظر)