پخش زنده
امروز: -
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود از برگزاری کاروان سلامت در انزلی محله لنگرود خبر داد و گفت: ۷۰ نفر از اهالی این محله رایگان معاینه شدند و داروی رایگان نیز دریافت کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود گفت: با اجرای کاروان سلامت در انزلی محله لنگرود با هدف ارتقای سطح سلامت عمومی، افزایش آگاهیهای بهداشتی و گسترش خدمات انساندوستانه، ۷۰ نفر از اهالی این محله در مسجد موسی بن جعفر لنگرود رایگان معاینه شدند.
کامیار صالح پور با بیان اینکه در جریان برگزاری این کاروان، ٢٠ نفر از داوطلبان جمعیت هلالاحمر و پزشکان حضور داشتند، افزود: بیماران پس از معاینه، ١٠٠ قلم داروی رایگان به ارزش ٣٠ میلیون تومان دریافت کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود گفت: این کاروان سلامت به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه، بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان، بخشداری مرکزی و جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود برگزار شد.