پخش زنده
امروز: -
در اقدامی انساندوستانه همزمان با ماه مبارک رمضان، خانواده یک مقتول در بندرعباس با اعلام رضایت، زمینه رهایی یک زندانی از حکم قصاص و بازگشت او به آغوش خانوادهاش را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، دادستان بندرعباس گفت: این حادثه حدود دو سال پیش و در پی یک درگیری رخ داد که در آن جوانی جان خود را از دست داد.
اکبری افزود: با گذشت زمان و تلاشهای صورتگرفته، سرانجام خانواده مقتول در ماه مبارک رمضان از حق قصاص گذشتند.
بیشتر بخوانید؛ کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی نیکوکاران هرمزگانی برای آزادی زندانیان
وی گفت: این اقدام ارزشمند در روستای دشت امام بندرعباس و با پیگیری دهیاری، بزرگان محلی و همراهی مسئولان دادگستری استان هرمزگان به ثمر نشست.