پخش زنده
امروز: -
استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیهای هر گونه دستور مبنی بر تخلیه مناطقی از شهر بندرعباس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ در اطلاعیه استانداری هرمزگان آمده است؛ به اطلاع مردم شریف بندرعباس میرساند؛ هیچ گونه دستور یا اطلاعیهای مبنی بر لزوم تخلیه هیچ نقطهای از شهر بندرعباس صادر نشده است و شهر در آرامش و امنیت کامل و پایداراست.
مردم به شایعات توجهی نداشته باشند و اخبار و اطلاعیهها را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.
بیشتر بخوانید؛ شایعه تخلیه بندرعباس تکذیب شد