شش شهرستان استان مرکزی میزبان هفت گروه استهلال برای جستجوی ماه شوال هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مسئول استهلال استان مرکزی با بیان این خبر گفت: ۲ گروه در اراک و ۵ گروه در شهرهای محلات کمیجان ساوه فراهان و تفرش از پنج شنبه شب اعزام شده تا ماه شوال را مشاهده و به دفتر مقام معظم رهبری اعلام نمایند.
حجت السلام هادی میرزایی با بیان اینکه کار گروهها از یک ساعت قبل از غروب آفتاب شروع میشود، افزود: البته با توجه شرایط جوی و دادهها ماه شوال جمعه دیده میشود.