پخش زنده
امروز: -
رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: امسال برای نخستین بار، در چهارشنبه سوری، اورژانس قم هیچ ماموریتی در این خصوص نداشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دکتر محمد جواد باقری با اشاره به این که امسال برای نخستین بار، در چهارشنبه سوری، اورژانس قم هیچ ماموریتی بود گفت:این اتفاق در حالی رقم خورد که سالهای گذشته تعداد زیادی مصدوم و فرد با علائم سوختگی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل میشد که برای نمونه سال گذشته ۵۷ نفر مصدوم داشتیم که چندین مورد آنها سوختگی شدید و یا قطع انگشت بودند.