پیام تسلیت وزیر نیرو به مناسبت شهادت جمعی از همکاران توزیع برق استان تهران
وزیر نیرو به مناسبت شهادت جمعی از همکاران توزیع برق استان تهران پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، وزیر نیرو به مناسبت شهادت جمعی از همکاران توزیع برق استان تهران پیام تسلیت صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
با قلبی آکنده از اندوه و تأثر عمیق، خبر حمله جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و همدستان آمریکاییاش به ساختمان شرکت توزیع برق استان تهران و شهادت جمعی از همکاران عزیزمان در صنعت برق را دریافت کردم. این واقعهی تلخ، بار دیگر جنایات فزایندهی این رژیم غاصب و حامیان حیوان صفتش را به جهانیان آشکار ساخت.
به خانوادههای داغدار این عزیزان، همکاران و تمامی دستاندرکاران صنعت برق کشور، صمیمانهترین تسلیتها را از صمیم قلب ابراز میدارم.
فقدان این شهدای گرانقدر، ضایعهای جبرانناپذیر برای جامعهی ایران و به ویژه خانوادهی بزرگ صنعت برق است.
این عزیزان با ایثار و فداکاری بیدریغ، در راه خدمت به مردم و تامین پایدار برق کشور گام برمیداشتند و اکنون با نثار خون خود، بار دیگر اثبات کردند که امنیت و سربلندی ایران اسلامی، ارزشمندترین هدف برای آنان بوده است.
شهدا، با خون خود راه روشن خدمت و فداکاری را برای ما هموار ساختند. یقین دارم که این شهادتها، خشم و نفرت مردم ایران را نسبت به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و حامیانش دوچندان خواهد کرد و انشاءالله، زمینه را برای رهایی قدس شریف و نابودی این رژیم پلید فراهم خواهد ساخت.
یقین داریم که این عزیزان در جوار رحمت الهی، آسایش ابدی یافتهاند و نام و یادشان برای همیشه در قلبهای ما زنده خواهد ماند.
عباس علی آبادی
وزیر نیرو