پخش زنده
امروز: -
استاندار یزد: خون پاک شهیدان، زاینده و مسبب رویش قهرمانانی است که تجاوزکاران را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا بابایی با صدور پیامی شهادت علی لاریجانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: دوباره دست جنایتکار آمریکای مستکبر و رژیم غاصب و نامشروع صهیونی، فرزندان صالح، مقاوم، آزادیخواه و اندیشمندی را از این ملت گرفت؛ ثلمهای که جبران آن به سختی ممکن است.
شهدا، میزبان ارواح مطهر شهید دکتر علی لاریجانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و تربیت یافته برجسته مکتب امام راحل، امام شهید و استاد شهید مطهری (رضوان الله علیهم)، سردار شهید غلامرضا سلیمانی؛ یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس و رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از منتسبان مخلص و همراهان مجاهد این دو انسان خدوم، مومن، انقلابی و ولایتمدارند؛ طوبی لهم و حسن مآب.
شهادت گوارای وجود نازنین همه این عزیزان که حق مجاهدتشان در این سالها کمتر از این فوز عظیم نبود؛ هنیئا لهم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی الله الاعظم؛ حضرت مهدی (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، رئیس محترم جمهور، خانوادههای مکرم این شهیدان سرافراز و عموم ملت شریف و مقاوم ایران اسلامی، رسیدن به این فیض عظمی و فوز اعظم را به این ارواح طیبه تبریک میگویم و علو درجات را برای این مجاهدان و سالکان فی سبیل الله طلب مینمایم.
همچنین از اقشار مختلف مردم دعوت مینمایم تا با حضور پرشور و حماسی در مراسم گرامیداشت یاد این عزیزان سرافراز که متعاقبا اعلام میگردد، با آرمانهای والای شهدا تجدید پیمان نمایند.
دشمن بداند که خون پاک شهیدان، زاینده و مسبب رویش قهرمانانی است که با آرمان شهادت، به اذن و نصرت خدای قاصم جباران، تجاوزکاران را به سزای اعمال خود خواهند رساند.