رایگان شدن اجارهبها اماکن و املاک شهرداری بوشهر تا پایان جنگ
شهردار بوشهر گفت: اجارهبها املاک و اماکن شهرداری که تحت اجاره بهرهبرداران بخش خصوصی قرار دارند، تا پایان جنگ تحمیلی رمضان رایگان است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حسین حیدری با اشاره به شرایط ویژه کسبوکارها از آغاز جنگ تحمیلی رمضان بیان کرد: با توجه به شرایط جنگی و همراه شدن برخی از کسب و کارها با رکود، شهرداری بوشهر از آغاز تا پایان جنگ اجارهبها املاک و اموال خود را برای بهرهبرداران رایگان کرده است.
وی یادآورشد: با توجه به پیش بینی شرایط ویژه در قراردادهای درآمدی این شهرداری، مالالاجاره اماکن و املاک شهرداری شامل اماکن فرهنگی ورزشی، تابلوهای تبلیغاتی، زمینهای چمن مصنوعی و سایر امکان که در حال حاضر تحت اجاره بهرهبرداران قرار دارند، تا پایان جنگ تحمیلی رمضان مشمول بخشودگی شدند.
شهردار بوشهر افزود: ملت ایران با همدلی و استقامت، همواره جهانیان را شگفت زده کردند و به یاری خداوند، جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با سربلندی و عزت، از این بحران جنگی خارج شده و کسب و کارها و مردم نیز به حالت عادی زندگی بر خواهند گشت.