پخش زنده
امروز: -
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد: ۳۵ نفر از دانشجویان استان یزد برای کمک به مردم آسیب دیده از جنایات رژیم صهیونیستی به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، عابدی گفت: صبح امروز ۳۵ نفر از دانشجویان استان یزد برای کمک به مردم آسیب دیده از جنایات رژیم صهیونیستی در تهران به پایتخت اعزام شدند.
وی افزود: کمک به بازسازی منازل آسیب دیده، برپایی موکب و راه اندازی کاروان خودرویی از جمله اقداماتی است که جهادگران یزدی در تهران به آن اشتغال دارند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: جهادگرانی که قرار بود در ایام نوروز در استانهای کمتر برخوردار و مرزنشین به ارائه خدمت بپردازند، بعد از تهاجم وحشیانه دشمن به پایتخت اعزام شدند تا همبستگی خود را با مردم منطقه اعلام کنند.