پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی عباسی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.
سرهنگ عباسی اظهار داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.