پخش زنده
امروز: -
نایبرئیس اتحادیه حملونقل کشور از تداوم حمل کالا از بنادر سهگانه مازندران خبر داد و گفت: کامیونداران استان با تمام توان در حال جابجایی ارزاق عمومی و آرد مورد نیاز شهروندان هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رستمی نایبرئیس اتحادیه حملونقل کشور با اشاره به شرایط خاص نوروزی و افزایش ورود مسافران به استان گفت: هماکنون سه برابر جمعیت مازندران میهمان در استان حضور دارند و در این شرایط جابجایی کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و آرد در سطح استان بیوقفه در حال انجام است.
وی افزود: با هماهنگی بین استانهای مبدا و مقصد، کامیونهایی از مازندران برای تأمین اقلام مورد نیاز به مناطق آسیبدیده از جنگ اعزام میشوند و همزمان کالاهای مورد نیاز مردم نیز از سایر استانها به مازندران حمل میشود تا هیچ کمبودی در چرخه تأمین وجود نداشته باشد.
رستمی در ادامه با قدردانی از کامیونداران و شرکتهای حملونقل مازندران گفت: این فعالان حملونقل، همانند ایام جنگ ۱۲ روزه، با تلاش شبانهروزی برای خدمترسانی به مردم پایکار هستند و نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی استان ایفا میکنند.