پخش زنده
امروز: -
مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول از برپایی ایستگاههای «از من بپرس» در مبادی ورودی این شهرستان به منظور راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روحالله پرموز امروز پنجشنبه اظهار داشت: به منظور راهنمایی بهتر مسافران نوروزی، شهرداری دزفول اقدام به برپایی ایستگاههایی با عنوان «از من بپرس» در مبادی ورودی شهر کرده است.
وی افزود: این ایستگاهها علاوه بر ارائه اطلاعات موردنیاز گردشگران، نقشههای راهنمای گردشگری شامل معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی شهر را به صورت رایگان در اختیار مسافران، شهروندان و علاقهمندان قرار میدهند.
پرموز تصریح کرد: این ایستگاهها از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ ، در دو شیفت کاری، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.
مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول بیان داشت: این اقدامات با هدف تسهیل سفر گردشگران و ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز توسط شهرداری انجام شده است.