اعزام امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مناطق آسیب دیده جنگ
از ابتدای حمله وحشیانه اسرائیل و آمریکا به کشورمان در روز دهم اسفندماه، تاکنون ۴۰ امدادگر کهگیلویه و بویراحمدی به استانهای آسیبدیده از جنگ اعزام شدهاند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه دیدار با استاندار گفت: امدادگران استان در قالب ۱۰ تیم چهار نفری به تهران اعزام شدند. سید عادل رهبریان افزود: هر یک از این امدادگران به مدت ۱۰ روز کار آواربرداری در مناطق آسیبدیده را انجام یا با استفاده از سگهای زندهیاب به امداد و نجات هموطنان گرفتار کمک کردند. وی ادامه داد: همچنین یک تیم از امدادگران استان امروز جمعه بیست و نهم اسفندماه به تهران اعزام میشوند تا به امداد و نجات هموطنان آسیبدیده کمک کنند. خدمات امدادگران هلالاحمر استان در تهران ستودنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: این روزهادر کنار آمادگی و امدادرسانیهای میدانی، حفظ آرامش و تزریق امید در جامعه یک مأموریت انسانی،اخلاقی و ملی برای هلالاحمر است. یدالله رحمانی افزود: امدادگران هلال احمر همواره و در همه رخدادهای اجتماعی برای حمایتهای امدادی، روانی و اجتماعی با تمام توان تلاس میکنند. وی ضمن قدردانی از حضور بهنگام تیمهای امداد و نجات هلال احمر استان در تهران، خواستار اقدامهای اساسی برای افزایش امنیت روانی،آموزش عمومی، آگاهیبخشی و تقویت روحیه اجتماعی جامعه شد. رحمانی با تاکید بر نیاز جامعه به تقویت همبستگی ملی و حفظ روحیه مقاومت و امید در سطوح مختلف اجتماعی ادامه داد: باید با رویکردی علمی و در عین حال امیدآفرین تلاش شود فضای ذهنی جامعه را از نگرانیها دور کرده و حس همراهی و همدلی را تقویت کنیم.