پخش زنده
امروز: -
مسیری عشایری جاده بن گرد در شهرستان دزپارت اصلاح وبازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسئول پیگیری امور عشایر شهرستان دزپارت گفت: این مسیر عشایری بطول یک کیلومتر میباشد که با تلاش کارکنان اداره امور عشایر این شهرستان بازگشایی شده است.
محمد شمس افزود: در این منطقه ده خانوار عشایری زندگی وامرار معاش میکنند که با اصلاح این مسیرها راه عبور ومرور آنها تسهیل شده است.
وی تاکید کرد: کار خدمات رسانی به عشایر به شکل شبانه روزی در حال انجام میباشد.