پخش زنده
امروز: -
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سه شهید جنگ رمضان در بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، امام جمعه بندرلنگه گفت: این شهدا پاسدار محمد جمری از نیروی دریایی سپاه و ابوالفضل خانباد و علی دریس موسی زاده دو شهید غیر نظامی بودند.
حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام افزود: حمله دشمن به غیرنظامیان نشاندهنده ضعف آنها و نزدیکی پیروزی ماست.
وی گفت: ما ملتی هستیم که شهادت را سرمشق خود قرار داده و با عزمی راسخ برای انتقام و پیروزی حرکت میکنیم.