بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی در قدردانی از مردم شریف و همیشه در صحنه استان
در این بیانیه آمده است: بیتردید، حضور پرشور و حماسی شما در میادین شهر و راهپیماییهای اخیر برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان افزود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ این حضور آگاهانه و به موقع، بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی امت با آرمانهای امام راحل و شهدا و همچنین وفاداری به فرامین رهبری معظم را به جهانیان اثبات کرد. مجمع نمایندگان استان مرکزی بر خود لازم میداند از این غیرتورزی و بصیرت مثالزدنی شما بزرگواران صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.
این گردهماییهای پرشور که در میادین و خیابانهای شهرهای استان مرکزی همچون سراسر کشور برگزار میشود، نشاندهندهی روحیهی استکبارستیزی و تعهد عمیق مردم استان به ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق به رهبری میباشد.
شما با مشتهای گرهکرده و فریادهای رسای خود، مشت محکمی بر دهان یاوهگویان و دشمنان این مرز و بوم کوبیدید و اثبات کردید که همچون همیشه، پای آرمانهای انقلاب و ولایت ایستادهاید. این وحدت کلمه و همدلی، سرمایهی عظیمی است که دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار میسازد.
ما بر این باوریم که پیروزی نهایی از آن مردم ایران است و با تکیه بر توان، دانش و اقتدار نیروهای نظامی کشور بر دشمنان متجاوزگر آمریکایی صهیونیستی پیروز خواهیم شد و با اتحاد و همبستگی، میتوانیم بر تمامی چالشها و مشکلات فائق آییم و به سوی آیندهای روشن و پرامید گام برداریم و این اقدامات وحشیانه و خلاف قوانین بینالمللی را نشانهی استیصال و درماندگی دشمنان در برابر عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران میدانیم.
در پایان، بار دیگر تأکید مینماییم که به فضل الهی و با وحدت و همدلی ملت غیور ایران و تحت رهنمودهای داهیانهی رهبر معظم انقلاب، پیروزی نهایی از آن مردم مقتدر ایران است. دشمنان بدانند که هرگز نخواهند توانست ارادهی پولادین این ملت را در هم شکنند و این بار امانتداران واقعی انقلاب، با قدرت و صلابت، راه نورانی شهدا و امام شهید خویش را ادامه خواهند داد و توطئههای دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهند ساخت. انشاءالله