اخبار از تلاش برای کشیدن افسار گرانی تا انتقاد از مداخله همیشگی غربی‌ها در امور داخلی ایران را در خبر ۲۰:۳۰ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۵- ۰۸:۳۴

از تلاش برای کشیدن افسار گرانی تا انتقاد از مداخله همیشگی غربی ها در امور داخلی ایران

رئیس جمهور در نشست خبری با رعایت همه شیوه نامه ها ی بهداشتی به سوال های ۱۷ خبرنگار ایرانی و خارجی حاضر در این نشست پاسخ داد.
 
علت گرانی های اخیر و مدیریت شرایط اقتصادی 
آقای روحانی کاهش صادرات غیرنفتی به دلیل شیوع کرونا؛ مشکلات تحریمی و تاخیر در واردات نهاده های دامی؛ را از علل گرانی ها عنوان کرد و از ایجاد ثبات در بازار در ماه های آینده خبر داد.
 
رئیس جمهور گریزی هم به برجام زد و لازمه برگشت به تعهدات قبلی از طرف ایران را ؛ تعهد عملی طرف مقابل دانست.
 
بودجه سال آینده موضوع دیگری بود که آقای روحانی اطمینان داد هیچ مشکلی برای اجرایی شدن ندارد و چه با برجام و چه بدون برجام؛ می تونیم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت در روز بفروشیم و در صورت رفع تحریم ها این عدد بیشتر هم می شود .
 
رئیس جمهور به اظهارات مداخله جویانه اروپایی‌ها در مورد اجرای قانون در ایران و اعدام روح الله زم هم پاسخ داد.

آقای روحانی: حساسیت اروپایی در اجرای مجازات حکم اعدام زم را مداخله جویانه است و گفت حساسیت درباره یک شخص معنای خوبی ندارد.
 
آقای روحانی با تاکید بر کارنامه قابل قبول دولت در زمینه افزایش تولیدات داخلی در صنایع مختلف فولادی، ریلی و پتروشیمی؛ از افزایش دوبرابری تخت های بیمارستانی در دولت دوازدهم خبر داد و گفت: برای اولین بار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم محصول گاز کشور به یک میلیارد متر مکعب در روز رسید.
 

ادامه روند کاهشی قیمت ها با سرعت گرفتن ترخیص کالا از گمرکات

دبیر ستاد تنظیم بازار به واردات ۷ میلیون تن کالای اساسی به کشور در ۳ ماه گذشته، اشاره کرد و گفت : ۶ میلیون تن کالایی که روی عرشه کشتی های پهلو گرفته در بنادر است و به تدریج ترخیص در حال ترخیص است . 
 
آقای قبادی روند کاهشی قیمت ها را ادامه دار دانست و تأکید کرد: تا پایان سال هم هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.   
در بحث گوشت قرمز هم کشور خودکفاست و نیازی به واردات ندارد. اگر ما گوشت ارزان را به داخل آوریم و تولید کننده داخل انگیزه ای برای تولید نخواهد داشت.
 

واردات ماسک چینی شایعه است

دبیر ستاد تنظیم بازار همچنین واردات ماسک چینی به کشور را شایعه دانست و گفت: با قیمت هزار تومنی ماسک در کشور، دیگر واردات یا قاچاق توجیهی ندارد.
 
به گفته آقای قبادی تولید ماسک در کشور به حدی افزایش یافت که اگر وزرات بهداشت موافقت کند، امکان صادراتش هم وجود دارد.
 

نوسان ها قیمت ها را کنترل کنید!

وزیر کشور به همکاران دولتی اعلام کرد: قیمت کالاهای اساسی در بازار باید منطقی باشد و نوسان ها قیمت ها را کنترل کنید! .
 

جریمه ۷۰۰ هزار  راننده متخلف در محدودیت های کرونایی

صدور بیش از ۷۰۰ هزار جریمه برای راننده هایی که می خواستند محدودیت ها رو دور بزنند.
رئیس پلیس راهور با اعلام این خبر گفته ۷۰ درصد این جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها و سامانه هوشمند و ۳۰ درصد از طریق ماموران اعمال شده است.
 
سردار هادیانفر به حجم ترافیک در ساعات منتهی به اجرای طرح منع تردد اشاره کرد.
 

برخورد جدی پلیس با دوردورهای شبانه

معاون ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به آماده‌باش پلیس از ساعت ۹ شب، هشدار داد: جدای از دوربینهای ثبت تخلف، نیروهای پلیس در سطح شهر با تخلفاتی مثل مخدوشی پلاک و دوردورهای شبانه برخورد می کنند و جالب اینکه بیشترین اعمال قانون در ایام محدودیت ها هم با این موضوع و در محدوده بلوار اندرزگو، سعادت‌آباد و تهرانپارس بوده است.
 

آمار کرونا؛  ۲۴آذر 

با همه اینها کرونا هنوز رام نشده؛ از دیروز تا امروز ۲۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند و ۷ هزار و ۵۰۱ حریف تازه نفس طلبید.
 
برخورد دستگاه قضا با مقصران آبگرفتگی‌های اخیر خوزستان بدون هیچ اغماضی
رئیس دستگاه قضا در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه؛ گریزی هم به آمارهای نادرست مطرح شده درباره پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه؛ زد . 
 

جاسوس یا روزنامه نگار، حکایت دو روی سکه حقوق بشر غربی 

معاون بین‌الملل قوه قضاییه هم در این نشست با اشاره به موضعگیری اروپایی ها در قبال مجازات روح الله زم گفت: حرف ما با اروپایی‌ها این است که شما با سلب حق حیات مشکل ندارید، چرا که در قبال ترور شهید فخری‌زاده سکوت کردید . 
 
آقای باقری با بیان اینکه هر جا پای عدالت به میان بیاید، غربی‌ها مقابل عدالت قرار می‌گیرند؛ چه در قضیه فلسطین، چه در قضیه یمن و چه در قبال ملت ایران، خطاب به سران اروپایی به خصوص فرانسه و آلمان این سئوال را مطرح کرد که آیا کشتار وحشیانه جوانان ایرانی به واسطه سلاح‌های شیمیایی آلمانی رو هم محکوم می‌کنید؟
 

بنویسید کوکتل مولوتف، بخوانید، ژورنالیسم ؟!

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به بیانیه‌های اتحادیه اروپا و دو کشور اروپایی در حمایت از نیما زم، عنصر شناخته شده تروریستی، گفت: با کدام استاندارد، آموزش ساخت بمب های آتش زا، تدارک درگیری های خیابانی، همکاری باخارجی ها برای براندازی، و همکاری در اقدامات مجرمانه مسلحانه، ژورنالیسم نام داره؟!
 
آقای خطیب زاده، تقسیم بندی منفعت طلبانه تروریسم را به دو دسته خوب و بد، شرم آور دانست و پرسید: بر اساس کدام تعریف، یک روزنامه نگار، تحت حفاظت و در همکاری با سازمان امنیت داخلی فرانسه و در ارتباط نزدیک با موساد قرار می گیرد، اطلاعات حساس ملی را جمع می کند و انها را در اختیار سرویس های اطلاعاتی کشورهای خاص می گذارد؟
 

رقیبان تازه نفس برای ایران خودرو و سایپا؛ انحصار تولید خودرو، می شکند

خبری که وزیر صنعت، پس از جلسه با کمیسیون اقتصادی مجلس رسانه ای کرد.
خانه ملت، امروز، درسیزدهمین جلسه شورای هماهنگی کمیسیون ها، با حضور رئیس مجلس، آسیب ها و اشکال های لایحه بودجه ۱۴۰۰ را هم بررسی کردند. 
 

بزرگترین حمله سایبری به آمریکا

هکرها به سیستم ایمیل وزارت خزانه داری، اداره اطلاعات و مخابرات آمریکا، حمله، و حجم وسیعی از اطلاعات را سرقت کردند.
رسانه های آمریکایی، این حمله سایبری را، بزرگترین حمله سایبری تاریخ به آمریکا توصیف می کنند.
 
آمریکا، جلسه اضطراری شورای امنیت ملی تشکیل داد و روزنامه واشنگتن پست، تقصیر را به گردن روسیه انداخت.
 
کرملین در بیانیه ای محکم، اتهام زنی آمریکا را رد کرد. انچه آمریکا را نگران کرد، حجم، محتوا، و کارکرد اطلاعاتِ به سرقت رفته است. هنوز معلوم نیست آیا از دیگر مراکز دولتی و امنیتی آمریکا هم سرقت شده یا خیر.
 

خارج از گود؛ ۲۴آذر 

تمرین ورزشکاران معلول با قطعات خودرو، و نابغه ای که بعد از رفتن ژنرال سلیمانی، پشتش خالی شد را در برنامه خارج از گود مشاهده کنید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام روز بخیر
برای برنامه ۲۰ و ۳۰ شبکه دو یک گزارش داشتم باید به کجا اطلاع بدهم که بروند و برنامه خبری تهیه کنند؟
با سلام وزیر بهداشت و درمان در اوایل شیوع کرونا گفتند هر کس در کرونا با وزارت بهداشت و درمان همکاری کند استخدام خواهند شد متاسفانه برخی از جوانان در شرایط بسیار سخت حدود سه ماه در آزمایشگاهها کار کردند بعد از اینکه بهداشت و درمان جمع و جور شد این افراد را از آزمایشگاهها اخراج کردند این است رسم مروت و انسانیت؟؟لطفا"رسیدگی فرمایید فرد مورد نظر آیدین محمود نژاد از آذربایجانغربی
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha