زمان شهرآوردِ رفتِ سرخابی ها و دیگر خبرهای ورزشی را در این بخش خبری پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۷- ۱۳:۵۵

آخرین خبرها از ادامه ی امداد و نجات کوهنوردان حادثه دیده در ارتفاعات شمال تهران

تعداد جان باختگان حادثه در ارتفاعات شمال تهران به 11 نفر رسید . اجساد 8 نفر از جان باختگان به پایین انتقال یافته و انتقال سایر اجساد هم امروز صورت خواهد گرفت . همچنین گروه تجسس محل تقریبی دو نفر از کوهنوردانی که در منطقه دارآباد مفقود شده اند را پیدا کردند و امروز جست‌وجوها ادامه دارد.

برای آگاهی بیشتر در این خصوص در این بخش خبری ارتباطی  با رئیس کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی ، آقای مساعدیان برقرار شده است.

شهرآوردِ رفتِ سرخابی ها؛ دوشنبه ۲۲ دی

زمان شهرآوردِ رفتِ سرخابی ها در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ،تیمهای استقلال و پرسپولیس دوشنبه ۲۲ دی از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه به مصاف هم میرن که استقلال میزبان این دیدارِ معوقه از هفته هشتم است .

پیش از برگزاری شهرآورد ؛ استقلال 15 دی با آلومینیوم دیدار می کند و پرسپولیس هم 16 دی در دیداری معوقه از هفته هفتم به مصاف سپاهان می روند.

اورتون به صدر جدول نزدیک شد

در مهمترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال به پیروزی رسید و اورتون هم به صدر جدول نزدیک شد.  

رکابزنان آماده شرکت در سالگرد شهادت سردار دلها

شش روز تا سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باقی مانده و تعدادی از رکابزنان حرکت خودشان را برای حضور در این مراسم آغاز کردند .

سرمربی تیم ملی فوتسال هم درباره رصدِ بازیهای لیگ برتر و همچنین برنامه های اردویی تیم ملی توضیحاتی داد که در این بخش خبری می توانید پیگیری کنید .

آمادگی تیم ها برای حضور لیگ برتر تنیس

از 2 روز دیگه لیگ برتر تنیس روی میز شروع می شود .گزارشی از تمرینات نماینده استان کردستان ،یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر  را در این بخش خبری مشاهده کنید.

دوره عالی رهبری در ورزش بانوان

نخستین دوره عالی رهبری در ورزش بانوان صبح امروز برگزار شد.

در این کلاس آموزشی 50 بانوی واجد شرایط از امروز به مدت هشت هفته و در قالب 54 ساعت شرکت خواهند کرد.

در مراسم افتتاحیه این دوره دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند .

لیگِ برترِ تنیسِ رویِ میزِ بانوان؛ شهرداری شهربابک، صدرنشین

شهرداری شهربابک، صدرنشین دور رفتِ لیگِ برترِ تنیسِ رویِ میزِ بانوان شد. 

در پایان بازیهای دور رفت که با حضور شش تیم در تهران برگزارشد، شهرداری شهربابک، مدافع عنوان قهرمانی با( پنج ) برد متوالی و اختلاف ( ۷ ) امتیازی نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی( 17 ) امتیازی شد.

وچان کردستان با ( ۱۰ ) و دانشگاه آزاد با( 9 ) امتیاز دوم و سوم شدن. تیمهای پادما یدک اصفهان ، آکادمی وفایی راد بابل و گلستان تجارت جنوب هم در جایگاه های چهارم تا ششم ایستادند. 

گلزنی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در لیگ کویت

فرشته کریمی، بازیکن فصل قبل سایپا در اولین بازیش برای تیمِ القادسیه کویت، دیشب دو گل از چهار گل تیمش رو برابر سالوا الصباح به ثمر رساند.

فرشته کریمی، به تازه گی به تیم فوتسال القادسیه کویت پیوسته است در اولین بازیش برای این تیم گل زد .

این بازی ( 4 - 3 ) به سود القادسیه به پایان رسید. کریمی ملی پوش کشورمون که ابتدای فصل سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی از سایپا جدا شد هفته قبل با قرارداد رسمی به القادسیه پیوست. 

اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان در بندرعباس

پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان در بندرعباس درحال برگزاری است. ملی پوشان کشورمان خود را برای شرکت در بازیهای ساحلی آسیایی چین آماده می کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان معرفی شد

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان انتخاب شد. کشاورز از ملی‌پوشان سابق تکواندو کشورمان است که سابقه سرمربیگری تیم تکواندو ناشنوایان رو هم در کارنامه دارد.

محبوب ترین تیم باشگاهی آسیا تا این لحظه؛ الوحدات اردن  

رای گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب محبوب ترین تیم باشگاهی این قاره تا جمعه 12 دی ادامه دارد که تا این لحظه الوحدات اردن با نزدیک به نیمی از آرا درصدره، تراکتور تاکنون 10 درصد و پرسپولیس هم کمتر از یک درصد آراء‌ را تا این لحظه به خود اختصاص دادند.

پیگیری هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛ امروز

هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز با ۶ مسابقه پیگیری می شود که در مهمترین بازیها مجتمع فردوس در قم با اهورای بهبهان دیدار می کند و سن ایچ ساوه با میهمان مشهدیش "فرش آرا" روبرو می شود.

خبرهایی از جهان فوتبال ؛ ۷ دی

* تیم خنت در هفته 19 م لیگ بلژیک با حضور 82 دقیقه ای میلاد محمدی در مصاف با میزبان خود کورتریک با یک گل شکست خورد .

* ترابزون اسپور هم در هفته 15 م سوپر لیگ ترکیه با حضور 23 دقیقه ای سید مجید حسینی مقابل میهمانش گالاتاسرای با 2 گل مغلوب شد .

* ریمون دومنک، سرمربی 68 ساله اسبق تیم ملی فرانسه پس از 10 سال دوری از دنیای مربیگری، هدایت نانت را تا پایان فصل 2021 بر عهده گرفت.

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha