کاهش فرایند پرداخت خسارت بیمه را در اخبار۲۰:۳۰ پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۸- ۰۸:۲۶
  • ریش و قیچی مهار کرونا در دست مردم

کرونایی ۲۸۴ بیمار رو به کام مرگ کشانده و ۱۰ هزار و ۸۲۷ نفر را هم ویروسی کرده است. شیب نزولی که نتیجه پایبندی بیشتر مردم به رعایت شیوه نامه ها و تمکین به محدودیت هاست.
 
  • خبرهای خوش از واکسن ایرانی کرونا

خبرهای خوش از تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی برای رسیدن به واکسن کرونا هم امیدها رو بیشتر کرده و طبق گزارش ها واکسن کرونای ایرانی تا الان موفق به دریافت کد اخلاق از کمیته اخلاق در پژوهش هم شده است .
 
  • واکنش رئیس کل بانک مرکزی در تطهیر اقدامات غیرانسانی آمریکا در تحریم ایران برای خرید واکسن کرونا

 
آقای همتی در واکنش به کسانی که دانسته یا مغرضانه سعی در تطهیر اقدامات غیرانسانی آمریکا در تحریم ایران دارند گفت: برخلاف ادعای دروغین عدم تحریم دارو، آنچه در عمل اتفاق افتاده مسدود کردن راه های پرداخت و انتقال ارز مورد نیاز برای خرید واکسن کروناست.
 
رئیس کل بانک مرکزی:  گفت اخبار رسیده از تولید واکسن کرونا به دست متخصصان داخلی امیدوار کننده است و البته با همکاری و اقدام به موقع دستگاه‌های ذیربط، انتقال پول از مسیر‌های دیگر برای خرید واکسن هم در حال پیگیری است.
 
  • پیش بینی قرار گرفتن ایران در فهرست تولید کننده های واکسن کرونا

با این حال اونطور که وزیر بهداشت گفته واکسن تولید داخل، وارد فاز انسانی شده و با گذر موفقیت آمیز از این مرحله پیش بینی می شود تا بهار، ایران هم در لیست تولید کننده های مطرح واکسن دنیا قرار گیرد.
 
  • حال خوب پاییز وقتی میزبان یک مهمان برف و باران است

باتوجه به بارش برف و باران در اکثر جاده ها، پلیس از مردم خواست؛ علاوه بر استفاده از زنجیر چرخ؛ قبل از تردد؛ از وضعیت ترافیکی این مسیرها مطلع شوند .
 
  • بوشهرِ بعدِ سیل

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: بیشترین خسارت سیل به استان‌های استان‌های فارس و بوشهر وارد شده و متاسفانه؛ ۲ نفر در بوشهر و ۵ نفر در هرمزگان؛ بر اثر سیلاب؛ جونشون رو از دست دادند.
 
چند روز بعد از بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در خوزستان هم؛ دستگاه قضا برای حل پرونده چندین ساله آبگرفتگی در این استان وارد میدون شده.
 
وزیر کشور هم؛ در نامه‌ای از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست؛ علاوه بر اختصاص حدود ۲۰۰ میلیارد تومن برای جبران خسارت‌های خوزستان؛ ۴۰۰ میلیارد تومن هم در قالب تسهیلات بانکی در اختیار بنیاد مسکن قرار بده تا با نظارت سازمان مدیریت بحران؛ هزینه بشه.
 
  • شفاف سازی، علاج نظارت گریزی برخی فعالان اقتصادی

دبیرکل جامعه حسابداران رسمی کشور میگه صد و ده میلیارد ارز چهارهزار و دویست تومنی واگذار شده بدون صورت های مالی حسابرسی هستند. 
 
  • نظام مالیاتی کشور نیازمند هوشمندسازی و حذف ممیزی

رئیس مجلس در نشست با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی با تاکید براینکه نظام مالیاتی کشور نیازمند اصلاحات اساسی است، گفت حالا که مجبور به حذف نفت از بودجه هستیم می توانیم از این فرصت برای برقراری نظام عادلانه مالیاتی استفاده کنیم.
 
آقای قالیباف هم تاکید کرد که باید مثل همه دنیا به سمت حذف ممیزی حرکت کنیم و اگر سازمان امور مالیاتی در این مسیر به بن بستی برخورد کند، مجلس آماده کمک است.
 
در این جلسه وزیر اقتصاد از آمادگی این وزارتخانه برای انجام اصلاحات اساسی در حوزه نظام مالیاتی به خصوص اجرایی کردن قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان خبر داد و رئیس سازمان امور مالیاتی هم بر اجرای طرح کامل و جامع نظام مالیاتی تاکید کرد. 
 
  • فشار به ملت ایران هزینه دارد 

رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با قدردانی از اقدام نمایندگان مجلس در خاطر تصویب قانون راهبردی کاهش تحریم‌ها برای وادار کردن دشمن به انجام وظایف و پایبندی به تعهداتش در توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی ازجمله برجام؛ گفت: دشمنان باید بدونند فشار بر ملت ایران براشون هزینه دارد.
 
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه هم از رونق گرفتن ثبت نام ها در سامانه اموال مسئولان به ویژه در بین کارکنان دستگاه قضا خبر داد و گفت: تا الان ۵ هزار نفر از مسئولان اموالشون را در این سامانه ثبت کردند.
 
  • چیزی که با فشار حداکثری امریکا به دست نیامده، با فشار اروپا هم به جایی نمی رسد 

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به موضعگیری سه کشور اروپایی عضو توافق هسته ای (فرانسه، ​آلمان و انگلیس ) که بدون اشاره به بدعهدی های برجامی شان در سالهای اخیر، مدعی شدند تصمیم ایران برای نصب سانتریفیوژهای پیشرفته در تاسیسات هسته ای خلاف برجام است،
 
به اروپایی ها هشدار داد برجام نیاز به چانه زنی ندارد و چیزی که در این سالها با فشار حداکثری آمریکا به دست نیامده، با فشار اروپا هم به جایی نمی رسد.
 
آقای سخنگو گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که در مجلس تصویب شده به محض ابلاغ، لازم الاجرا است. 
 
  • بالاخره علم بهتر است یا ثروت؟
مخالفت سازمان سنجش با تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، داد رئیس این دانشگاه را درآورد.
 
دکتر طهرانچی: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، مصوبه قانونی دارد اما سازمان سنجش با دخالتش، کار رو یک ماه عقب انداخت. رئیس دانشگاه آزاد: کنکور یک اقتصاد بسیار بزرگی دارد و عده ای بنا دارند با تمام وجود آن را حفظ کنند و سنگربان کنکور باشند.
 
 
  • تغییر کاربری اراضی کاملا جدی است/ سازمان امور اراضی آستین بالا بزند

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم روز خاک : تغییر کاربری اراضی برنامه های حفاظت از خاک را هم با اخلال مواجه می کند.
آقای خاوازی گریزی هم به موضوع داغ مرغ و تخم مرغ و نهاده ها زد و با تاکید بر ممنوع بودن صادرات تخم مرغ گفت: در تولید مشکلی نداریم اما نظارت بر بازار باید تقویت شود.
 
  • فیصل مقداد در اولین سفر خارجی به عنوان وزیر خارجه سوریه به ایران آمد

رئیس مجلس در دیدار با وزیر خارجه جدید سوریه ضمن تاکید بر گسترش روابط دوجانبه بر تداوم حمایتهای ایران از محور مقاومت و دولت و ملت سوریه تاکید کرد.
 
آقای قالیباف با اشاره به اینکه دشمنان؛ استقلال و پیشرفت کشورهای اسلامی رو نمیخوان تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی رو تقبیح کنند.
 
وزیر خارجه سوریه هم با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی و دکتر فخری زاده یه بار دیگه چهره واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به عنوان حامیان تروریسم نشان داد گفت: روسای جمهور آمریکا درباره نجات رژیم صهیونیستی هم نظر هستند و منافع این رژیم غاصب را بر هر چیزی ترجیح می دهند.
 
وزیر خارجه سوریه با وزیر خارجه کشورمان و مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل هم دیدار و درباره مقابله با تروریسم و توسعه روابط دوجانبه گفتگو کرد. 
 
  • انتشار تصویر آزار و اذیت اتباع افغانستانی، شیطنت جدید رسانه ای

 
وزارت خارجه افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: تصاویری که از آزار و اذیت مهاجران افغان در ایران منتشر شده حقیقت ندارد و براساس پیگیری ها و بررسی های سفارت افغانستان در تهران، مشخص شد این تصاویر مربوط به سال های گذشته است و البته مکان اون هم مشخص نیست.
 
دو روز پیش سفارت ایران در کابل هم اعلام کرده بود: عواملی در داخل افغانستان با هدف تخریب روابط و ایجاد تنش در مناسبات دو کشور همسایه، اقدام به انتشار تصاویری با موضوع «ضرب‌وشتم اتباع افغان در ایران» کرده‌اند که مربوط به سالهای قبل و کشوری بجز ایران است.
 
  • کندی اجرا در شبکه ملی اطلاعات

کارشناسان می‌گویند اگر تلاش کامل از سمت دولت و مجموعه وجود داشته باشه این امید است که احتمالا تا پایان این دولت بتوانیم به نصف راه شبکه ملی اطلاعات یعنی ۵۰ درصد اهداف برسیم. با تاکید بر اینکه تمام مجموعه‌ها و نهاد‌های موظف دست به دست هم بدهند.  
 
  • کاهش فرایند پرداخت خسارت بیمه

 
رئیس کل بیمه مرکزی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه بیمه ای با ایساکو با بیان اینکه سالانه یک میلیون و چهارصد هزار تصادف در کشور رخ می دهد و پیگیری مسائل بیمه ای و دریافت خسارت هم بسیار زمانبر است، از تصمیم جدیدی خبر داد که قراره کاغذ بازی های اداری رو کم کند و شخص خسارت دیده رو زودتر به پولش برسد.
 
به گفته آقای سلیمانی همانطور که در صدور بیمه، آنلاین عمل می شود باید در پرداخت خسارت هم آنلاین اقدام شود.
 
بیشتر بدانید:
 
 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha