به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفند ، کاربران این مرکز در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.
وی اظهار داشت: مخاطبان می توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ( سامانه ۱۴۲۰) اظهار داشت: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۸ شب و پنج شنبه از ۱۲ ظهر تا ۴ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.
جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه های گوناگون از جمله سامانه ۱۴۲۰، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری برای پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.
وی افزود: در دی ماه از مجموع ۲۴ هزار و ۳۵۷ تماس گرفته شده با این سازمان، ۱۲ هزار و ۳۲۴ با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ۱۶ درصد است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ۸۸ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ۱۴۲۰ در حوزه بیمه ای بوده و چهار حوزه اصلی بیمه ای شامل فنی بیمه شدگان، نام نویسی و حساب های انفرادی ، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ۷۰ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.
جعفریان گفت : بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.
وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ۳۴۰ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ۵۴ درصدی داشتیم.در بخش پیام صوتی ، ۶۱ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ۲۷ درصد نسبت به ماه گذشته است.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ۹۵۲ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند که ۶۹ درصد مراجعین از استان تهران و ۳۱ درصد از سایر استان هاست.
بعد تماس گرفتنم با سامانه ۱۴۲۰ گفتند پیام اشتباه هست!!!
مگر داریم؟؟