برداشت دانه روغنی گلرنگ از مزارع شهرستان بشرویه آغاز شد.
بهرهبرداری از ۱۲۸ نیروگاه خورشیدی و اجرای طرحهای جدید در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر، شهرستان خوسف را به یکی از پیشگامان توسعه انرژیهای پاک در خراسان جنوبی تبدیل کرده است.
اجرای برنامههای آموزشی و ترویجی جهادکشاورزی در شهرستان قائنات به بار نشست و نخستین محصول زیره سیاه از مزارع این شهرستان برداشت شد.
برداشت گیلاس و آلبالو از سطح ۹۶ هکتار باغهای زیر کشت این محصولات در خراسان جنوبی آغاز شد.
مدیرکل میراثفرهنگی خراسان جنوبی از ارتقای جایگاه صنایعدستی استان با بهرهگیری از خلاقیت، تکمیل زنجیره ارزش سنگهای قیمتی و همکاری با پارک علم و فناوری خبر داد.
۲۲۵ هزار شاخه گل رز در دو ماه ابتدای امسال در استان تولید و روانه بازار شده است.
تولید زردآلو به برکت بارشهای پر برکت امسال افزایش یافته است.
برداشت گندم از هزار و ۲۰۰ هکتار، ازمزارع شهرستان طبس آغاز شده است.
مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مبنای تصمیمات سرمایه گذاران است و این مصوبات نباید روی زمین بماند.
هزار و ۱۷۶ هکتار از باغهای خراسان جنوبی به کاشت میوههای سردرختی اختصاص یافته است.