در کُردستان راه اندازی شد؛
سامانه سامد یا میز خدمت...
سامانە ارتباط مردم و دولت، موسوم به "سامد" در کُردستان برای افزایش رضایت مندی مردم راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستــــان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کُردستان، گفت: مردم کُردستان میتوانند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه هر روز با شماره تلفن ۱۱۱ بطور مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی مطرح کنند.
حسین فیروزی با بیان اینکه سرور اصلی این سامانه در نهاد ریاست جمهوری مستقر و کلیه تماسها قابلیت ضبط بوده، افزود: پس از اتمام تماس در صورت نیاز، درخواست شده و کد پیگیری ۱۲ رقمی برای درخواست کننده صادر میشود که در سراسر کشور قابل پیگیری خواهد بود.
وی گفت: بیان مشکلات بصورت مستقیم با مسئول دستگاه اجرایی، کاهش مراجعات مردمی، صرفه جویی در وقت شهروندان و دسترسی آسان مردم بدون مراجعه مستقیم به ادارات از جمله مزایای راه اندازی سامانه سامد است.
فیروزی افزود: این سامانه برای افزایش رضایت مندی مردم و اطمینان بخشی به ارباب رجوع طراحی شده است که کارها پیگیری و به اطلاع مردم برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کُردستان، سامانه سامد را نوعی میز خدمت دانست که مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات دولتی میتوانند کارهایشان پیگیری کنند.