صفحه نخست

  • صفحه نخست

سیاسی

  • سیاسی
  • رهبری
  • انتخابات
  • عمومی
  • دولت
  • مجلس
  • شورای نگهبان
  • سیاست خارجی
  • امنیتی و دفاعی
  • احزاب و تشکلها
  • رسانه های بیگانه

اقتصادی

  • اقتصادی
  • اقتصادمقاومتی
  • معدن و صنایع معدنی
  • صنعت
  • کشاورزی،روستا و عشایر
  • بازاروتجارت
  • خودرو
  • بانک ، بیمه و بورس
  • مسکن
  • کسب و کار
  • آب و انرژی
  • گمرک،حمل و نقل و گردشگری
  • اقتصاد کلان

اجتماعی

  • اجتماعی
  • جامعه و شهری
  • محیط زیست
  • حقوقی و قضایی
  • عمومی
  • تعاون و اشتغال
  • انتظامی و حوادث

علمی و فرهنگی

  • علمی و فرهنگی
  • آموزش و پرورش
  • فضای مجازی
  • حماسه و ایثار
  • زنان و خانواده
  • آموزش عالی،دانشگاه
  • بهداشت وسلامت
  • کتاب و مطبوعات
  • معارف
  • حج و زیارت
  • میراث فرهنگی و صنایع دستی
  • راديو تلويزيون
  • فرهنگ وهنر
  • علم و فناوری
  • فرهنگ عمومی
  • انرژی هسته ای

استان ها

  • آذربایجان شرقی
  • آذربایجان غربی
  • اردبیل
  • البرز
  • اصفهان
  • ایلام
  • بوشهر
  • تهران
  • هرمزگان
  • چهارمحال و بختیاری
  • خراسان جنوبی
  • خراسان رضوی
  • خراسان شمالی
  • خوزستان
  • زنجان
  • سمنان
  • سیستان وبلوچستان
  • فارس
  • قزوین
  • قم
  • کردستان
  • کرمان
  • کرمانشاه
  • کهکیلویه و بویراحمد
  • گلستان
  • گیلان
  • لرستان
  • مازندران
  • مرکزی
  • همدان
  • یزد
  • کیش
  • مهاباد
  • آبادان

بین الملل

  • بین الملل

ورزشی

  • ورزشی
  • فوتبال و فوتسال
  • توپ و تور
  • کشتی و وزنه برداری
  • رزمی
  • پایه و آبی
  • جانبازان و معلولان
  • بانوان
  • ساير حوزه ها

عکس

  • عکس
  • خبری
  • مستند
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی

فیلم

  • فیلم
  • سیاسی
  • ورزشی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • اقتصادی
  • قلم دوربین
  • عمومی
  • پادکست
  • خبریکاتور
  • بدون تعارف

شهروندخبرنگار

  • شهروندخبرنگار
  • گزارش مردمی
  • پیگیری ها

صفحات داخلی

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • پیوندها
  • جستجو
  • آرشیو
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • نقشه سایت
  • خبرنامه
  • RSS
  • شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • صفحه نخست
    • صفحه نخست
  • سیاسی
    • سیاسی
    • رهبری
    • انتخابات
    • عمومی
    • دولت
    • مجلس
    • شورای نگهبان
    • سیاست خارجی
    • امنیتی و دفاعی
    • احزاب و تشکلها
    • رسانه های بیگانه
  • اقتصادی
    • اقتصادی
    • اقتصادمقاومتی
    • معدن و صنایع معدنی
    • صنعت
    • کشاورزی،روستا و عشایر
    • بازاروتجارت
    • خودرو
    • بانک ، بیمه و بورس
    • مسکن
    • کسب و کار
    • آب و انرژی
    • گمرک،حمل و نقل و گردشگری
    • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
    • اجتماعی
    • جامعه و شهری
    • محیط زیست
    • حقوقی و قضایی
    • عمومی
    • تعاون و اشتغال
    • انتظامی و حوادث
  • علمی و فرهنگی
    • علمی و فرهنگی
    • آموزش و پرورش
    • فضای مجازی
    • حماسه و ایثار
    • زنان و خانواده
    • آموزش عالی،دانشگاه
    • بهداشت وسلامت
    • کتاب و مطبوعات
    • معارف
    • حج و زیارت
    • میراث فرهنگی و صنایع دستی
    • راديو تلويزيون
    • فرهنگ وهنر
    • علم و فناوری
    • فرهنگ عمومی
    • انرژی هسته ای
  • استان ها
    • استان ها
    • آبادان
    • آذربایجان شرقی
    • آذربایجان غربی
    • اردبیل
    • البرز
    • اصفهان
    • ایلام
    • بوشهر
    • تهران
    • چهارمحال و بختیاری
    • خراسان جنوبی
    • خراسان رضوی
    • خراسان شمالی
    • خوزستان
    • زنجان
    • سمنان
    • سیستان وبلوچستان
    • فارس
    • قزوین
    • قم
    • کردستان
    • کرمان
    • کرمانشاه
    • کهکیلویه و بویراحمد
    • کیش
    • گلستان
    • گیلان
    • لرستان
    • مازندران
    • مرکزی
    • مهاباد
    • همدان
    • هرمزگان
    • یزد
  • بین الملل
    • بین الملل
  • ورزشی
    • ورزشی
    • فوتبال و فوتسال
    • توپ و تور
    • کشتی و وزنه برداری
    • رزمی
    • پایه و آبی
    • جانبازان و معلولان
    • بانوان
    • ساير حوزه ها
  • عکس
    • عکس
    • خبری
    • مستند
    • استانها
    • بین الملل
    • ورزشی
  • فیلم
    • فیلم
    • سیاسی
    • ورزشی
    • اجتماعی
    • علمی و فرهنگی
    • اقتصادی
    • قلم دوربین
    • عمومی
    • پادکست
    • خبریکاتور
    • بدون تعارف
  • شهروندخبرنگار
    • شهروندخبرنگار
    • گزارش مردمی
    • پیگیری ها
کد خبر: ۳۲۳۲۸۲۶
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
علمی و فرهنگی » آموزش و پرورش
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

اختیاری بودن واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش : واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کاملاً اختیاری است و هیچ شرطی برای واکسینه شدن دانش آموزان به منظور حضور در مدرسه وجود ندارد.

آقای علیرضا کاظمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: هر مدرسه برای بازگشایی و تشکیل کلاس حضوری باید از ادارات آموزش و پرورش مجوز بگیرد و هیچ مدرسه‌ای بدون دریافت مجوز، مجاز به بازگشایی نخواهد بود.
وی گفت: شرط بازگشایی هر مدرسه، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره شبکه شاد افزود: درحال رفع کندی سرعت این شبکه هستیم و امروز صبح جلسه‌ای داشته ایم که بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات و همراه اول، ترافیک شبکه شاد را کنترل کنیم.
آقای کاظمی گفت: البته مشکلاتی در شروع کار این شبکه وجود دارد که این مشکلات به مرور برطرف خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با تغییر ساعت شاد، بار ترافیکی این شبکه را کم کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: مشکل کمبود معلم و برخی کتاب‌های درسی پایه دهم دبیرستان و هنرستان در حال بررسی است که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش به پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۹ هم اشاره کرد و گفت: پیگیر پرداخت این پاداش از سازمان برنامه و بودجه هستم و هر روز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

https://www.iribnews.ir/00DZ0M
خبرهای مرتبط
پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت «روز جهانی عصای سفید»
واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد معلمان کشور
آغاز فرایند بازگشایی مدارس از اول آبان
برچسب ها: آموزش و پرورش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
عضویت در خبرنامه
Google Plus Linkdin Facebook Soroosh Cloob Facenama Twitter
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
چرا هر کسی یه چیز میگه ، من نمیخام واکسن بزنم اما مدیرمون گفته توی امتحانات دی نمیتونی شرکت کنی لطفا یه نفر بگه چیکار کنم
اگه سرپرست آموزش و پرورش میگه اختیاری و بقیه حرفشو قبول نمیکنن و مدیران میگن باید واکسن بزنید و اجباریه یعنی آقای کاظمی و قبول ندارید و ایشونو حرفشونو هیچی حساب کردید.....
ناشناس
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
مدرسه ما پس چرا گفته واکسن اجباریه و اگر واکسن نزنید از سره امتحانات دی بیرونتون میکنیم
ناشناس
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
اونی که می‌ترسه بره بزنه که نمیره با واکسن زدن بچه ها که ویروس از بین نمیره
ریحانه باوی
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سلام وقت بخیر ایا‌واکسن‌کرونا در روستا ها اجباریه؟
ناشناس
|
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
سلام
ی سوالی از وزارت بهداشت و مردم ایران دارم کسی هست ک جواب بده:

کدوم اصل از قانون اساسی هست ک واکسن زدن رو اجباری کرده باشه؟ و از امورات اجتماعی محروم میشیم در برابر واکسن نزدن؟؟؟ یا محرومیت دانش آموز از درس و مدرسه؟؟؟
اصلاً چنین اصلی داریم؟؟؟ من ک چنین اصلی ن دیدم و ن شنیدم.
پس اگه احیاناً چنین اصلی کسی پیدا کرد ببینه ادامه اش ننوشته در برابر واکسن اجباری و بیماری جسمی یا فوت در اثر واکسن اجباری باید دیه پرداخت بشه باید قصاص بشه. ممنون میشم بیشتر فکر کنیم و آگاه باشیم. سلامت باشید...
ستایش فرامرزی
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
چرا باید برای مایی که دانش آموز هستیم واکسن ها اجباری بشه در صورتی که توی خبرگذاری های معتبر ذکر شده که واکسیناسیون برای افراد زیر 18 سال اجباری نیستش
طبق ماده 379 قانون مجازات جمهوری اسلامی اگر من یا هر انسانی که به اجبار میگن باید واکسن بزنید درصورت فوت باید دیه پرداخت بشه و قصاص هم می شود
وقتی از دوستان من در شهر اصفهان واکسن ها براشون برای حضور در مدرسه اجباری نیست چرا باید در شهر ما برای حضور در مدرسه حتما واکسن رده بشه و اگر واکسن نزده باشیم ما رو در مدرسه راه نمیدن چرا واقعا ما هم حق و حقوقی داریم و نمیخوایم واکسن بزنیم
Hadi
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
باسلام چطوری هست که میگن اجباری نیست واکسن برای دانش آموزان در مشهد مدرسه پسرم مدیر اجباری کرده و میگه فقط با زدن واکسن اجازه حضور در کلاس را دارد وگرنه باید تست بدهد هیچ جوری هم زیر بار نمی‌رود ومهلت داده تا یه هفته دیگر حتما واکسن بزندهیچ نظارتی نیست نمدونم
ناشناس
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
اینقدر مدیران مدرسه میگن واکسن بزنید ماسک بزنید پروتکل ها رو رعایت بکنن دانش آموزا، میگن ما همه جوره محافظ سلامت دانش آموزا هسیم بعد چی میشه دیدین تو اخبار گفت که ی مدرسه از کاشان در اثر نشت گاز دانش آموزا و معلم و چن تا والدین مسموم شدن و بیمارستان بودن
پ چی طور شد نه مدیر مدرسه نه آموزش و پرورش هیچ کدوم نظارت ندارن
اصلاً به کدوم حرفاشون نمیشه اطمینان کرد اونوقت ما بچا مون رو دست کیا می سپاریم ...
ناشناس
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دانش آموزان باید یا واکسن بزنند یا هفته ای دوبار با هزینه خودشون تست بدن وگرنه حق ورود به مدرسه رو ندارن ومدارس که واکسن نزده اند. دارن پلوم میشه به مدیران حتما بگید.

یادتونه برامون جلسه تو مدارس میذاشتن و مشاور برامون میاوردن سخنرانی می کردند مدیران و مشاوران و می گفتند جوانان سنی دارن و تو بلوغ هستن و تو این سنین باید استقلال داشته باشند و از این بحث ها....
الان همین آموزش پرورش و مدیران مدارس دارند استقلال رو از دانش آموز و والدین می گیرند ؛ دانش آموزی ک تو سن بلوغه میگه من واکسن نمیزنم ولی می خوام برم مدرسه والدین باید اینجور وقتا چی بگن ؟؟؟
و اینکه جالبیش اینجاست ک ورود ب مدرسه شرطش زدن واکسنه ولی ضمانت و عوارضش ب عهده والدین چقدر مسخره است واقعاً ..‌‌
آخه شماهایی ک از سطح تحصیل کرده و با سواده جامعه هستین وای ب حال بی سوادامون!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
سلام.
والدینی که نمی خواهند فرزندشان تحصیل حضوری داشته باشد، به مدرسه مراجعه و فرم مربوطه را برای برعهده گرفتن آموزش دانش آموز در روزهای حضوری امضا کنند.

" پیام مدیر مدرسه برای والدین دانش آموزان هست...
ناشناس
|
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دانش آموزان باید یا واکسن بزنند یا هفته ای دوبار با هزینه خودشون تست بدن وگرنه حق ورود به مدرسه رو ندارن ومدارس که واکسن نزده اند. دارن پلوم میشه به مدیران حتما بگید.
این پیام یکی از مدیران مدرسه است!!!
ناشناس
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
سلام.
تازگیا مدیران مدارس دارند غیر مستقیم رضایت نامه از دانش آموز و والدین برا حضور در مدارس می گیرن!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
یکی از تکان دهنده ترین جمله هایی که در فرهنگ بشری گفته شده، جمله زیر از امیرالمومنین علی علیه السلام در یکی از دعاهاي نهج البلاغه است.

" اللهم اجعل نفسی اول كريمة تنتزعها من كرائمی"

"خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد که از من می گیری
ناشناس
|
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
یک ضرب المثل غلط

«خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو!»

گاهی در توجیه کارمان می گوییم: "اکثر مردم هم همین کار را می کنند"

ولی قرآن چیزی دیگه میگه

قرآن درباره کلمه "اکثر الناس" میفرماید:

أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَشْکُرُونَ (در ۳ آیه قرآن)
(بیشتر مردم شکرگذاری نمی کنند)

أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ (در ۱۱ آیه قرآن)
(بیشتر مردم نمی دانند)

أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یُؤْمِنُونَ (در ۳ آیه قرآن)
(بیشتر مردم ایمان نمی آورند)

أَکْثَرُهُمْ لِلْحَقِّ کَارِهُونَ
بیشترشان از حق کراهت دارند و گریزانند.

مَا یَتَّبِعُ أَکْثَرُهُمْ إِلَّا ظَنًّا
بیشتر آنها، جز از گمان و پندارهای بی اساس، پیروی نمی کنند؛

پس نه تنها اکثریت نشانه حقانیت نیست، بلکه در موارد زیادی اکثریت بر خلاف معیارهای الهی رفتار میکنند.

امیرالمؤمنین‌ می فرماید:
در پیمودن راه درست از کمی افراد ناراحت و نگران نباشید!

"زیاد بودن، معیار حق بودن نیست!"

حالا چون بیشتریا واکسن زدن باید ماهم اجباراً بزنیم؟؟؟؟ آخه یعنی چی؟؟؟
مهدیه بلوکی
|
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
چندروزمعلم دخترم مجبورشون کردن واکسن بزنن من مخالفم
اسی
|
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
من اکثرنظرات دوستان خوندم جمعا درنزدن واکسن اتفاق نظردارند،منم دخترم دانشجوهست ونمیگذارم واکسن بزنند،حالافکرمیکنید ته ته دانشگاه چی منتظربچه های مردم هست!؟......بله مشخصا بیکاری ویه مدرک قاب کرده.........!!!!!!!؟
دریا
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
نه به واکسن اجباری خانم مدبر آقای مدیر تشویقی های مدرسه تون به چه دردتون میخوره مگه شما شغل مهر ورزی و محبت اموزی ندارید


اینهمه حقوق میگیرید باتشویقی میخواین کجا برسید که نرسیدین
امام خمینی روحت شاد که مدرسه و معلمی رو چقدر ارزش دانستی ولی الان همه چی پولی شده حتی تحصیل
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
سلام.
میگن ماده ۳۷۹ قانون مجازات اسلامی
شامل واکسن اجباری و در صورت فوت باید دیه پرداخت شود و قصاص هم می شود. قابل توجه آموزش پرورش و مدیران مدارس...
بزنید گوگل و ببینید.
رها
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
من مخالف زدن واکسم هستم
مریم عزیزی
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
سلام بنده هم باواکسن مخالفم واجازه نمیدم به بچهام واکسن بزنن وتوقع دا رم که ازطرف دولت حمایت بشم
ناشناس
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام نه به واکسن اجباری
آخه هر کس واکسن میزنه باز کرونا میگیره

ترا قرآن بچه ها را وارد سیاست نکنید
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ما دیدیدیم به چشم خودمون کسانی که واکسن زدن یا مردن یا کرونا گرفتن واکسنی که نه پیشگیری میکنه نه درمان چرا اجبار میکنید درحالی که عوارض داره یه کم به طب سنتی میدون بدید اگر قضیه کرونا رو جمع نکردن مردم و بچه ها گناه دارن با واکسنا به مرور زمان مردم مریض میشن سازمان بهداشت جهانی یهود دلش برامانسوخته براما واکسن ساخته
علی محمدی
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام.آموزش وپرورش تزریق واکسن اجباری کرده است.
یکی تومملکت نیست جلوی این قاتلین را بگیرد.
ناشناس
|
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام
این پیام منو حتماً منتشر کنید:

حتماً همگی کتاب " سه دقیقه در قیامت" رو بخونید همگی ؛ بعد واکسن رو اجبار کنید. همین...
ممنون... التماس دعا....
ناشناس
|
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام

آهای مدیر مدرسه ای ک همیشه از دانش آموز و والدین در مورد هر موضوع کوچکی علت و دلیل منطقی می خواهی حتی برای مجاز کردن غیبت دانش آموز پس برای چی تضمین واکسن کرونایی رو ک رو خودت و اطرافیانت عوارضش رو داری می بینی و چشماتو بستی و داری خانواده ها و دانش آموز رو با جون و سلامتیش بازی می کنی برا اینکه فقط از ما فوقت اطاعت کنی ببین کارت درسته ی دلیل منطقی برامون بیار ک چرا تضمین نمی کنی ک بعد واکسن عوارضی رو دانش آموز نداشته باشه شمایی ک درس خوانده هستی!!!!
حق الناس ب گردنت هست.
ب خدا نمی بخشی متون ک دارین اجبار می کنید.
ناشناس
|
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام

اگه وزارت آموزش و پرورش از وزارت بهداشت مطمئن هست ک واکسن ۱۲ سال ب بالا عوارضی براشون نداره پس ی تضمین ب خانواده ها بده تا با خیال راحت برند واکسن ب دانش آموزان بزنند.
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
سلام . اصلاً معلوم نیست می خوان چکار کنن فقط الان سراشون داغه ک واکسن هاشون رو رو مردم و جامعه امتحان کنن الان معذرت می خوام ولی خوی حیوانی شون رو دارن نشون میدن چون هیچ احساسی ندارن..‌. هیچی دیگه براشون اهمیت نداره فقط کشت و میر هم وطن هاشون ...
اونوقت من ی چیزو نفهمیدم شماها چطور؟؟؟
اینکه میگن واکسن رو همه باید بزنن ولی مدارس ابتدایی رو بدون واکسن می خوان باز کنن اونوقت ب نظر شما دوباره اینجوری ک واکسن زده ها چه فایده ک آمارشون شکننده میشه؟؟؟ یعنی چه آخه؟؟؟
بخصوص ما ک مدرسه راهنمایی و ابتدایی یکجاست ی طبقه راهنمایی و ی طبقه ابتدایی
فاطمه
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
پسرم بخاطر نزدن واکسن اجباری از مدرسه محروم شده .مدیر مدرسه راهش نمیده.و کلا حضوری جمع شده .الان ده روزه که مدرسه پسرم باز شده و از تدریس محروم شده .کلاس هشتم هستش.خدا همه باعث و بانی شو لعنت کنه اصلا نمیدونم قانونی هست که جلوشون بایستم .خدا همشون رو لعنت کنه .مگه زوره نمیخوام واکسن ازمایشی به پسرم زده بشه .استان اصفهان _شهرستان نطنز.
ناشناس
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
سلام
وزارت بهداشت و آموزش پرورش چی رو می خوان ثابت کنند ؟؟؟
دانش آموزی ک کارت واکسن داره یعنی فقط حق تحصیل در مدرسه رو داره؟؟؟
واکسن اجباری همراه با تهدید ؟؟؟
آقای رئیس جمهور گفتند والدین رو اقناع کنند اونوقت وزارت بهداشت و آموزش پرورش دارند اجبار می کنند یعنی چی؟؟؟؟
اگه شماها معنی اینو فهمیدید منم در جریان بگذارید
ناشناس
|
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
این همه آموزش پرورش و معلمان تو درس و کتاب هامون یادمون دادن ک آزاده باشیم استقلال داشته باشیم
حالا چرا در زمینه واکسن اینطوری نیس؟؟؟

پ چرا بحث حجاب ک پیش میاد اجباری نیس؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
سلام

من یک سوال دارم از همگی؟؟؟
اینقدری ک رسانه های ملی از مقام معلم صحبت می کنه و تقدیر و تشکر
و بچه ها ما آنوزش پرورش تعلیم میده ک معلمی شغل انبیاست. آیا واقعاً در زمان الان ک دوره آخر الزمان هست هم همینطوره هنوز؟؟؟
( البته روی سخنم به بعضی از معلمین و مدیران هست).
برا چی مدیر مدرسه میگه فقط با کارت واکسن الکترونیکی من دانش آموز رو حق تحصیل تو مدرسه ام میدم و آموزش آنلاین هم از اول آذر دیگه نداریم و فقط از رسانه مدرسه تلویزیونی باید در صورت غیر حضوری بودن فقط استفاده کنه دانش آموز؟
ب کجا داریم میریم با این عجله و شتابان؟؟؟
کجای حرف این آموزش و پرورش و مدیر مدرسه مثل انبیاست؟؟؟؟؟ یعنی انبیاء ما اگه بودند اینطوری رفتار می کردن؟ پس این همه تو کتابا ب بچه ها ما و حتی خود ما گفتن انبیاء و فرستادگان خدا مهربون و دلسوز بودن ؛
اینقده ب ماها تو کتاب و درس ها یاد دادن ک " لا اکراه فی الدین" خدا دین رو اجبار نکرده ک دارن واکسن رو اجبار می کنند
ناشناس
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
سلام
ب نظر شماها براچی آموزش و پرورش براچی داره مدارس رو باز گشایی می کنه ؟ با این اوضاع پیش رو کشور نارنجی و قرمز شده باز ؟
حالا اگه واکسن کرونا از انتقال کرونا و مرگ کرونایی پیشگیری می کرد حرف وزارت بهداشت و آموزش پرورش درست بود ولی الان چی؟ رو چی دارن حساب می کنند آخه؟
آخرشم اگه مدارس باز بشه چون فصل زمستان و پاییز فصل سرما خوردگی ساده هم حتی هست بازم کارشون اشتباهه
فاخته
|
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
سلام
با عرض معذرت باید بگم غلط میکنه مدیر مدرسه ای بگه واکسن بچه‌ها اجباریه یا بگه باید کارت واکسن خانواده هم باشه.
فعلا هیچ قانونی در این مورد نیست. خوشبختانه متخصصان متعهد به زودی اثبات میکنن که واکسیناسیون بچه‌ها اشتباهه
ارجمند
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
سلام لطفا یه کاری بکنین ،چرا وقتی به آسونی با طب سنتی اسلامی درمان میشه کرد،واکسن هایی که معلوم نیست چیه باید بزنیم اونم اجباری ،من که نمیزنم هرگز
ناشناس
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
آقای رئیسی کجایی ؟ ......مردم با واکسم پرپر میشن لطفا قسمت یادت نره
ناشناس
|
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
افراد گروه سوم و چهارم، زودتر اقدام کنید. واکسن بزنید و رای خودتون را عوض کنید.

اگر دلیلتون کاملا کاملا کاملا موجه هست بهم اطلاع بدید.

هر چه دیرتر بزنید، دوز دوم تون هم دیر میشه. اون موقع دیرتر برای کلاس حضوری آماده میشید.

مدارس که باز بشه فقط افراد واکسن زده با ارائه کارت واکسن اجازه حضور دارند. بقیه هم خودشون بخونند.

گول این حرفا که مجازی و حضوری با هم هست را نخورید.
کلاسا یک جا برگزار میشه یا حضوری یا آنلاین. دو تا شو با هم نداریم.
منظورشون از مجازی تو اخبار و صدا و سیما، همون مدرسه تلویزیونی یا محتواهای برنامه شاده.

واکسن اجبار نیست اما برای حضور در کلاس درس مدرسه اجباریه.

حرف آخر #این پیام یکی از مدیران مدرسه هست
ناشناس
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
...و افزایش کرونا و شهرهای قرمز و پروتکل و بازگشایی مدارس و..اصلا باهم همخوانی ندارن....واقعا چه خبره آقای وزیر مرگ.....باخودت چند چندی ؟
ناشناس
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
سلام
Mahdis
|
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
به ما گفتند باید کپی کارت واکسن خانواده هم بیارید
ناشناس
|
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
وزیر بزنه بخودش ...برای مردم لقمه نگیره....ما اگاهیم
مادر
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مدیر مدرسه گفته تا واکسن نزنین مدرسه راتون نمیدیم یعنی چی
ناشناس
|
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
سلام ، اگه اجباری نیست پس چرا مردم را از خدمات دولتی و نداشتن امکانات دیگر مردم را می ترسانند . ما ماندیم ،که چه کاری بهتره ،هرچیزی میگویند ،طب سنتی و اسلامی ،که واکسن زدن را درست نمی بینند و خیلی از رجال فهم دیگر ،وباز خیلی ها زدن واکسن را کاری عاقلانه میدانند ،فقط خدا باید به داد این ملت مظلوم برسد .ما ماندیم که چه کاری بهتر ،برای دلبندم است ،زدن واکسن و یا نزدن آن
پدرانه
|
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
تاکی آزمون وخطا
کنترل جمعیت کردن به بن بست رسیدن وحالا
احمد کریمی
|
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
با سلام خدمت دوستان
متاسفانه اختیار را از مردم صلب کرده اند وحضور دانش آموزان را منوط به زدن واکسن کرده اند، واکسنی که اثر بخشی آن به اثبات نرسیده است ولی متاسفانه چند نفر محدود با فشار حداکثری برای اجباری کردن آن می کوشند تا مردم را در سال های آینده سلاخی و عقیم کنند ولی کو گوش شنوا هر چه زدیم به در بسته بودو بس
Z.f
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
واکسن اجباری رو لطفا بردارید .#نه به واکسن اجباری . تورو بخدا مسئولین به نظر مردم اهمیت بدن.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مادر
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
ما وخانوادمون که واکسن نمی زنیم.مدیران که مشتاق واکسن هستن خودشون وبچه هاشون برن واکسن بزنن.تا هر چند تا دوز که دوست دارن.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
مگه درس از بچم مهمتره نمیزارم بچم واکسن بزنه
ناشناس
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
وقتی میگن اختیاری یعنی هر کی با توجه ب شرایط جسمی خودش باید بسنجه و عاقلانه تصمیم بگیره برای خودش.
وقتی میگن اجباری یعنی دیگه مجبوری ولی واکسیناسیون اجباری نمیشه چون نیاز ب هزینه های گزاف دیه ناشی از کرونا و فوت کرونا داره ک سنگینه
پس میگن داوطلبانه یعنی اختیاری واکسن بزنین
ما باید عاقل باشیم ک بچه ها بنیه بدنی ضعیف یا قوی دارند یا در حال رشد و بلوغ هستن پدرو مادر بهتر از وضعیت جسمانی فرزندش باخبره یا آموزش و پرورش ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بچه هانبایدواکسنی که هنوز آزمون وخطاشو پس نداده بزنن ضمن اینکه عوارض واکسنهای خارجی کم نبوده وعوارض درافرادزیاددیده شده بنابراین اگه لازم باشه مدرسه نمیفرستم ولی واکسن نمیزنم
خدیجه نقابی
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
سلام من تحت هیچ شرایطی واکسن نمیزنم واجازه زدن واکسن به فرزندانم را هم نمی‌دهم پای جون بچه ها وسطه شوخی نیست
حسین حسینی
|
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
سلام من پدرم همان دانش آموزی هستم شما درموردش صحبت میکنید من ماندم چکارکنم خدایا اگرمن خطای انجام دادم خودم را واکسن بزنید گناه دارد بچه ی من معصومه
ناشناس
|
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
اگه واکسن زدن اجباری بشه منم بچه ام رو نمی‌زارم بره مدرسه سلامتی از تحصیل مهمتره
من
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
بچه ها سرمایه این کشور هستند و نسل آینده نباید محل آزمون و خطا قرار بگیرند.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
درس و مدرسه واجبه یا سلامتی ب نظرتون؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
سلام. مدیران مدارس ک میگن واکسن بزنن دانش آموزان تا مدارس رو باز کنیم فلان مدرسه و فلان مدرسه بچه هاشون رفتن واکسن زدن و از این هفته مدارس حضوری میشه و ماها هنوز دانش آموزان مون واکسن نزدیم آیا فکر سلامتی دانش آموزان هستن یا فکر امتیاز برا مدرسه و تشویق دنیایی ک میشن هستن
اگه میگن واکسن اجباری نیس پ این حرفا چیه؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
باهزارترفند میشد کاری کرد که مدارس حداقل نیمه حضوری بشن
بدون زدن واکسن...
الان آموزشگاههای زبان بارن ودادن فعالیت میکنن .انگارفقط تومدارس کروناهست
با یه مدیریت درست میشد کاری کرد که دانش آموزا برن سرکلاس.حداقل دروس مشکل را حضوری یادبگیرن...

مسئولین نمیخوان سختی بکشن وخودشون رادرگیر برنامه ریزی و...کنند
وگرنه خیلی هم خوب میشه مدیریت کرد.
ناشناس
|
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چرا اجبار خیلی بده اجبار کنید تا واکسن برای کودکان بزنند من به شخصه راضی نیستم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
چرا بعضی ها خودشون را به خواب زدن ونمیخوان بفهمند
مادر
|
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
آقا تورو به خدا ی فکری کنید
یک پدر
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
خیلی ممنون از مسؤولین وزارت آموزش و پرورش که با چشم باز و بدون توجه به جنجال‌ها، تصمیم گرفتند.

متاسفانه بجز هیاهو، هیچ دلیل منطقی و علمی قابل قبولی برای زدن واکسن به فرزندانمون ارایه نمیشه... ۱- در مورد سنین پایین این بیماری تأثیر عمیقی نداره که بخواهید یک داروی آزمایشی با مجوز اضطراری را به اونها تزریق کنید. ۲- اگر می‌گویید برای جلوگیری از انتقال اون توسط بچه‌ها به دیگران هست، باز هم شواهد می‌گه این واکسن (هیچ نوعش) نمی‌تونه جلوی انتقال رو بگیره و فرد واکسن‌زده هم ناقل هست. ۳- با نشانه‌هایی که تا الان نشون داده شده، ظاهرا نه می‌تونه جلوی بیماری فرد واکسن‌زده رو بگیره و نه حتی جلوی مرگ را بگیره. ۴- عوارض میان‌مدت و بلندمدت هم که دیگه مشخص نیست چی باشه که این برای کودکانی که هنوز یک عمر در پیش رو دارن، می‌تونه یک عمر پشیمانی را برای والدین‌شون به‌وجود بیاره.
ریحانه
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
.من نمیدونم ازکی سلامتیه مردم دنیا برای سازمان بهداشت جهانی اینقدرمهم شده ومردم رواحمق فرض کردن.
ناشناس
|
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
ناشناس
|
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اگه واکسن ها مفید بودن که واکسینه شده ها را واکسن محافظت میکردنه واکسن همگانی..شما زدی و بقول خودت ایمن شدی مثلا
محمد
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
دلمون خوش رئیسی
ناشناس
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
علی برکت الله دوز دوز هی میزنن ..اول ..روم...سوم
ناشناس
|
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
متحجر اونیه که واکسن را از واکسم تشخیص نمیده ...وخودش را بخواب زده
ناشناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
شمابزتید ما هم ایمن میشیم..عاقلان والله انگار اینا دلسوز ما هستن....خود مراکز بهداشت تا قبل کرونا یه ویتامن D را به کسی نمیداد..حالا واکسم خدا تومن را مجانی تا دم در تا خونه تا اداره میان بزنن....شنونده باید عاقل باشع
ناشناس
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
واکسن اجباری
ناشناس
|
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
چند تایی هم اومدن فکر کنم ویتامین زدن ...از ما مردم مایه میذارن....منم بچه و زندگی ام را دوست دارم واکسم نمیزنم.. اصلا هم نمیتونن اجبار کنن...
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
متحبر اونیه که واکسن میزنه .....
ناشناس
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
سلام مدرسه مدیر مدرسه میگه اینجا من ریئسم و باید حتما واکسنو تزریق کنید
ناشناس
|
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
فکر عاقلا نه ای بود.....بسیار عالی
ناشناس
|
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
ن
افشار
|
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
سلام .
مهدی
|
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
واکسن اجباری
ناشناس
|
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
اوتایی که میگن اجباری باشه ...خودشون بزنن....لطفا
علی
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مگه واکسن سرماخوردگی اجباری بود....که این باشع ...خود رهبری گفتن الزام....پس زوری نیست.
مریم
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
..
مادر
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
واکسم هست ...نه واکسن....
ناشناس
|
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
اجباری چرا....بازی با جون ادماس
موحدی
|
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
خدایا شکرت
تو این بلای کرونا و اتفاقات بد این بهترین خبری بود که خوندم
ناشناس
|
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
چرا بعصی مدیران ندارس می گویند دانش اموزان باید واکسن بزنند.؟
مادر
|
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
باید اجباری باشه نباید بخاطر یک عده متحجر جون بقیه بچه هابه خطر بیفته
نظر شما
بازگشت به بالای صفحه
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استان ها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • پیوند ها
  • جستجو
  • آرشیو
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • خبرنامه
  • نقشه سایت
  • RSS
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به خبرگزاری صدا و سیما می باشد و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد
طراحی و تولید: "ایران سامانه"