شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از اختلال در سامانه غیرحضوری بانک ملت برای وام فرزندآوری گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بانک ملت با هدف تسهیل و تسریع در فرایند محصولات اعتباری برای رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند. اما به تازگی اختلال در این سامانه مشکلاتی برای متقاضیان تسهیلات بوجود آورده است.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام و احترام
اینجانب بیستم خرداد به شعبه بانک ملت مراجعه کردم و طبق راهنمایی کارشناس محترم بانک در سامانه فرابانک ثبت غیرحضوری درخواست وام را انجام دادم. قرار بود هفت روزه مدارک بررسی شود اما چنین چیزی نشد و سوم تیرماه (دیروز) پیامکی دریافت کردم که باید مدارک ضامن اصلاح شود.
به سامانه فرابانک مراجعه کردم و مدارک جدید را از سیستم انتخاب کردم و روی «گام بعدی» کلیک کردم تا مدارک بارگذاری شوند اما متأسفانه با پیغام «این بسته اعتباری فعال نمی باشد» مواجه شدم، پیگیری حضوری از بانک نتیجه اش این بود که در خصوص فرابانک کاری از دست ما بر نمی آید و توصیه به تماس با شماره های فرابانک کردند.
از دیروز تااکنون هرچه تلاش کردم موفق به تماس با فرابانک نشدم. صدای ما به جایی نمی رسد، اگر سامانه اجازه اصلاح مدارک ضامن ندهد کسی نمی گوید مشکل از بانک بوده، می گویند وام گیرنده در مهلت مقرر مدارک را کامل نکرده است.
به طور خلاصه مشکل من این است که بانک پیام داده مدارک ضامن را اصلاح کنید ولی اجازه اصلاح مدارک و ثبت مدرک جدید را نمی دهد. لطفاً پیگیری کنید.
با تشکر