مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با ساخت ۳۳ مرکز از سال گذشته تاکنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ علی سملیان اظهار داشت: با پیگیریهای به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکتهای زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.
وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی امسال نسبت به سال قبل، ۱۳/۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶/۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲/۱ روز کاهش یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با ساخت ۳۳ مرکز از سال گذشته تاکنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راهاندازی شده است.
سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات میتوانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند.