• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۳۳۹۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کیش » اقتصادی

جشنواره تجلیل از نشان‌های محبوب و کارآفرینان کیش

نخستین جشنواره و همایش تجلیل از نشان‌های محبوب و کارآفرینان حوزه کسب و کار با معرفی سه نشان در جزیره کیش به کار خود پایان داد.

جشنواره تجلیل از نشان‌های محبوب و کارآفرینان کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، اين جشنواره با محوریت مزایای به کار گیری ارتباط صحیح با مشتری، بررسی جایگاه اخلاق در فعالیت‌های تولیدی و خدماتی بنگاه‌های تجاری و اقتصادی، راهکار‌های افزایش سهم بازار، مسئولیت پذیری اجتماعی، نهادینه سازی مفهوم رضایتمندی مشتری در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این مراسم با بیان اینکه کار آفرینان با پذیرش ریسک اقتصادی؛ کسب و کار خود را آغاز می‌کنند تا از ایده‌های نو به عنوان یک فرصت استفاده کنند، گفت: شناسایی فرصت‌ها یکی از ویژگی‌های کار آفرینی محسوب می‌شود و باید نیاز، انتظارات و امتیازات مربوط به مشتری شناسایی شود.

علیرضا ابراهیم پور تصریح کرد: مهارت‌های ارتباطی لازمه كسب رضایتمندی مشتری و تاثیرگذار در حوزه سرمایه‌های انسانی و مدیریت صحیح با رویکرد ویژه به مشتری است.

وی توجه به نیاز مشتریان، تیپ‌های شخصیتی، زبان بدن، اصول و فنون مذاکره و ارائه خدمت با روش‌های متنوع را از مهارت‌های ارتباطی در حوزه‌های کسب و کار برشمرد و افزود: مطالعات نشان می‌دهد ۵۰ درصد آن چیزی که در ذهن داریم از طریق صحبت انتقال داده نمی‌شود و باید به علم زبان بدن آشنا باشیم.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تاکید کرد: با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری و مشتری محوری در کار‌های خود می‌توانیم بهترین خدمات در راستای جلب رضایتمندی مشتری را ارائه دهیم.

سرپرست موسسه علوم و فنون کیش نيز در خصوص رفتار شناسی و رضایتمندی مشتری، اظهار داشت: یکی از اصطلاحات اشتباه در جامعه "مشتری بالقوه" است در صورتی که اگر فرایند مشتری طی نشود، مخاطب محسوب می‌شود.

نظری افزود: اگر موفق نشدیم مخاطب خود را به مشتری تبدیل کنیم باید مجموعه "مستعد و مبلغین" خود را به صد برسانیم از این رو برای این که مشتریان خود را افزایش دهیم باید نسبت به بازاریابی، بازارداری و بازار کاهی بدون این که آسیبی به برند وارد شود اقدام کنیم.

وی مشتری مداری را به عنوان زیرساخت‌هایی معرفی کرد که مشتری به درخواست‌های منطقی خود می‌رسد و جلب رضایتمندی با تامین نیاز‌های مشتری تحقق می‌یابد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
کشف۱۸۵ قطعه شیء تاریخی درنَرماشیر
معرفی برگزیدگان ۳ جشنواره فرهنگی کودک در رشت
مراسم شهادت امام سجاد (ع) در کشمیر
موضع قاطع نخست وزير عراق در حمايت مجدد از ايران
تاکید مالزیائی‌ها بر رد سفیر پیشنهادی ترامپ
آتش سوزی در جنگل‌های ترکیه
تشدید دردسر‌های ترامپ
سفر معاون وزیرخارجه به نیویورک
۲۵ محرم، سالروز شهادت پیام رسان نهضت عاشورا، امام سجاد (ع)
برخورد پژو پارس با نیوجرسی وسط جاده در فریمان
پیگیری ابعاد حقوقی تجاوز دشمن صهیونی
پیام تسلیت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در پی شهادت سرلشکر شهید غیب پرور
تاکید استاندار بر لزوم جذب اعتبارات استان در حوزه‌های مختلف
افتتاح نمایشگاه فردخت در میامی
برگزاری نشست شورای هماهنگی ارزش های دفاع مقدس لرستان
دیواری کوتاه برای مقابله با باد‌هایی بلند
افزایش ۴ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد
برای سفر اربعین ثبت نام بیش از ۲۶ هزار نفر در خراسان رضوی
روستای تاریخی فهرج، در راه یونسکو
پیمایش رشته کوه دنا در ۲ روز و صعود به ۴۰ قله
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
تشکیل یگان‌های جدید «تکاوران تفنگدار دریایی» در کشور
زمین لرزه ۵/۱ ریشتری در فاضل آباد
رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه فردا برگزار می‌شود
زلزله بیش از ۵ ریشتری در فاضل آباد گلستان
وزیر ورزش نایب قهرمانی تیم والیبال نوجوانان ایران را تبریک گفت
شورای نگهبان؛ نهادی حاکمیتی با پشتوانه مردمی و نظارت مستمر قانونی
عرضه امتیاز صادراتی؛ ابزار جدید تسهیل تجارت خارجی
احسان حاج‌صفی به سپاهان بازگشت
جعفری: دختران ایران فراتر از انتظار ظاهر شدند
توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین به زائران کربلای معلی
استان تهران چهارشنبه تعطیل شد
سامانه‌های آسیب‌دیده پدافند هوایی جایگزین شدند
مردم ایران باطل السحر نقشه‌های دشمنان ایرانند
نتایج روز چهارم هفته سوم و برنامه آخرین روز مرحله مقدماتی
از دل تهدید تا اوج اقتدار؛ ۱۲ روزی که ایران را دوباره ساخت
وزیر نیرو: از مردم بابت کاهش فشار آب عذرخواهی می‌کنیم  (۱ نظر)
هشدار عراقچی درباره سوءاستفاده ۳ کشور اروپایی از مکانیسم ماشه  (۱ نظر)