حسین احمدی:
«شتاب در شهر2» کاملا بومی تولید شده است
مدیر پروژه بازی رایانه ای «شتاب در شهر2» گفت: این بازی از سری مسابقات ماشین نقشه باز است که موتور بازی و همه ابزارهای آن را متخصصان داخلی طراحی و تولید کردهاند.

حسین احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما افزود: داستان بازی روایتی مشخص دارد که در کنار رانندگی آزادانه به کاربر این امکان را می دهد تا ماموریت های ویژه ای را در طول داستان انجام دهد.
وی گفت: در داخل بازی 23 خودروی داخلی و خارجی طراحی شده است که بازیکنان می توانند ظاهر و موتور خودروها را به دلخواه تغییر دهند.
احمدی با اشاره به مدت زمان تولید این پروژه افزود: تولید نهایی بازی 5 سال طول کشید، همه اجزای بازی با دقت و حوصله طراحی شده و در سطح قابل قبولی در مقایسه با بازی های رایانه ای خارجی تولید شده است.
بازی رایانه ای «شتاب در شهر 2» صبح امروز با حضور رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از بازی سازان ایرانی در فرهنگسرای سرو رونمایی شد.