• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۱۳۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
اقتصادی » اقتصاد کلان

دانش فنی چالش اساسی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو گفت : به روز شدن و ارتقاء دانش فنی نیروهای کلیدی شاغل در شبکه خدمات پس از فروش یکی از چالش های اساسی گروه صنعتی ایران خودرو در این حوزه است.

سیدرضا حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما همچنین ماندگارنبودن نیروهای فنی اموزش دیده را از دیگر چالش های شبکه خدمات پس از فروش دانست و افزود : به این منظور برنامه ای را به اجرا گذاشتیم که هر نمایندگی که بتواند نیروهای کلیدی خود را برای سالهای متمادی حفظ کند یک ضریبی در قالب اجرت و دستمزد برای انها منظور و پرداخت می شود.

حسینی گفت : ازمون سراسری نیروهای کلیدی شبکه های خدمات پس از فروش با مشارکت بیش از 8 هزار نفر همزمان در 30 مرکز در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری ازمون شناخت نقاط ضعف نمایندگی ها و شبکه خدمات پس از فروش است ، افزود : با بازنگری ازمون و تغییر سطح سئوالات همچنین مشکلاتی که با انها مواجهیم ، برای ارتقاء و رشد و ماندگاری نیروها در شبکه برنامه ریزی می کنیم.

حسینی گفت : گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر 777 نمایندگی فعال با حدود 16 هزار و 500 نیروی فنی در قالب شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی

وی افزود : این نمایندگی ها مسئولیت ارائه خدمات وارانتی به 6 میلیون خودرو را در سراسر برعهده دارند ، طبق رتبه بندی که در شبکه داریم طبق ارزیابی سال 94 حدودا بیش از نیمی از نمایندگی ها دارای رتبه 1 ، 2 و 3 هستند و برنامه و هدف ما قرار گرفتن حداقل 35 درصد نمایندگی ها در رتبه 1 است .
حسینی گفت : در نتیجه این ازمون و اموزش های جامع سالانه سطح فنی و کیفی نمایندگی ها مشخص خواهد شد و با برنامه ریزی در مسیر ارتقاء سطح و رتبه نمایندگی ها حرکت خواهیم کرد .

وی افزود : یکی از عواملی که بعد از این ارزیابی شامل حال نمایندگی ها می شود ، اجرت و دستمزدی است که بابت خدمات به انها پرداخت می کنیم ، شرکت
در این ازمون با کسب نمراتی که کارکنان کلیدی می گیرند در ضریب خبرگی کارکنان تعمیرگاهها و روی اجرت انها تاثیر خواهد داشت.

حسینی گفت : ما سیستم ارتباط با مشتری در شبکه داریم که مستقیما در ارتباط دائم با مشتریان ما هستند و در نتیجه بازخوردی که از انها می گیریم فرایند نظارتی خود را روی شبکه طرح ریزی می کنیم و جاهایی که باید بیشتر نظارت کنیم تصمیم می گیریم ، منتها مشتریان ما وقتی به شبکه مراجعه می کنند در داخل نمایندگی ها حتی روی سربرگ ها رتبه انها قید شده است که اینها در ارزیابی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در چه جایگاهی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
مهر و موم یک نانوایی در مبارکه
صادرات چهار میلیون تن کالای نفتی از بندر شهیدرجایی بندرعباس
رایزنی‌ها برای گسترش شعاع تردد خودرو‌های منطقه آزاد مازندران
مادر شهید ابوالفضل کریمی کهکی آسمانی شد
برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در بستک
آغاز نصب سامانه ردیاب و پایش سوخت روی تراکتورها در گتوند
فعالان اقتصادی نیازمند تسهیلات ویژه برای ترخیص قطعات و مواد اولیه
بازی‌های همبستگی اسلامی؛ ۵ فینالیست و یک برنز برای ووشو ایران
افزایش ۱۵ درصدی پرداخت زکات در مراغه
کمک ۵۰۰ میلیون ریالی برای آزادی مادر زندانی
اختصاص زمین به بخش عمده متقاضیان طرح جوانی جمعیت در یزد
بررسی مهم‌ترین مسائل مازندران در بسته ۲۵ آبان بهارستان شمال
مرمت و بازسازی مقبره تاریخی سرداران مکری شهرستان بوکان
فعالیت ۳۰۶ کتابخانه مسجدی در قم
افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی 
ابلاغ قانون همکاری ریلی بین ایران و ترکیه
توسعه سه فضای آموزشی در اهواز با مشارکت بنیاد قلم‌چی
بارش ۶ دهم میلیمتر باران در پائیز امسال در مشهد
بدرقه معنوی ۱۱۰ دانش‌آموز بهابادی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
رونمایی یکی از برجسته‌ترین آثار نقاشی ایران دوره قاجار در کاخ گلستان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
استقبال از شناگر شیرازی تاریخ‌ساز کشور در فرودگاه شیراز
بارش باران در برخی از مناطق خوزستان
شیراز لرزید
تولد نهمین فرزند سرگرد یزدی
میدری: شیوه جدید کالابرگ از آذرماه اجرایی می‌شود
برگزاری قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا
بارش باران با ورود سامانه بارشی به کشور
نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش را توقیف کرد
با پیروزی مقاومت؛ عراق در آستانه استقلال بیشتر
خانه حکیمیان؛ روایت معماری و اصالت در قلب زنجان
نتایج قرعه‌کشی سایپا فردا اعلام می‌شود
سودجویی دلالان و قاچاقچیان از ناترازی انرژی!
پیش بینی بارش باران و رگبار در استان تهران
ایران جوان ۱۴۰۴/۰۸/۲۴
انتخاب کریدور ریلی چابهار- زاهدان- بیرجند به عنوان طرح پیشران وزارت راه و شهرسازی
اجرای طرح تعریض آزادراه کرج قزوین  (۳ نظر)
اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی  (۳ نظر)
نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش را توقیف کرد  (۲ نظر)
رفاهیات در فیش‌های حقوقی بازنشستگان، مشمول کسور نمی‌شود  (۲ نظر)
بارش باران در برخی از مناطق خوزستان  (۱ نظر)
گروسی: ایران دسترسی به سایتهای غیرهدف را فراهم کرده است  (۱ نظر)
تجدید دیدار استاد و دانشجویان پس از ۳۴ سال در مشهد  (۱ نظر)
تولد نهمین فرزند سرگرد یزدی  (۱ نظر)
میدری: شیوه جدید کالابرگ از آذرماه اجرایی می‌شود  (۱ نظر)
دشمن را در صورت هرگونه خطا به زانو درخواهیم آورد  (۱ نظر)
رد ادعا‌های بی‌اساس گروه ۷ در رابطه با جمهوری اسلامی ایران  (۱ نظر)
ولایتی: آینده‌ای روشن در انتظار ایران و عراق است  (۱ نظر)
تمدید نمایش آیینی محرمانه در اصفهان  (۱ نظر)
افتتاح طرح‌های نوین گردشگری در هفته کیش  (۱ نظر)
صیانت از مرز‌ها با استقرار دستگاه‌های اپتیکی و الکترونیکی  (۱ نظر)