مدیران پاسخگو در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت در بهره برداری سازمان راهداری : در مجتمع های خدماتی رفاهی ، مدیران پاسخگو تعیین شده اند تا به پرسش های مسافران پاسخ دهند.

بابک طالبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، افزود: این مدیران در تمام ساعات شبانه روز مکلف به پاسخگویی به مسافران هستند و شماره تلفن آنها نیز بر در ورودی قید شده است.
وی گفت : کیفیت ارائه خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی از دغدغه های بسیار جدی و مورد تاکید سازمان راهداری است و در این مجتمع ها مدیران پاسخگو معرفی شده است.
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت در بهره برداری سازمان راهداری افزود: دفتر سرمایه گذاری شرکت های حمل و نقل ، کانون انجمن صنفی شرکت های مسافری و کانون مجتمع داران کشور تفاهم نامه ای امضا کردند که بر اساس آن مسافر در ابتدای سفر از محل توقف و زمان توقف خود آگاه می شود.
طالبی گفت : این طرح در محور تهران - شیراز به صورت نمونه پس از ارزیابی کارشناسان اجرایی شد و سال آینده نیز در تمام مجتمع های خدماتی رفاهی کشور اجرایی خواهد شد.
وی افزود : با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی 637 مجتمع خدماتی رفاهی آماده شده است تا از مسافران پذیرایی کنند.
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت در بهره برداری سازمان راهداری افزود: بیش از 680 مجتمع نیز در دست ساخت است که با بهره برداری از انها تقریبا همه نیاز برطرف خواهد شد.