پخش زنده
امروز: -
با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به مردم میز خدمت در شرکت آبفای شهری استان راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، مدیرکل بازرسی ورسیدگی به شکایات استانداری همدان گفت : میز خدمت در ۹۶ دستگاه اداری ودولتی استان با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارات و هزینه های مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندی در حال راه اندازی است و یا راه اندازی شده است.
آقای حسینی بیدار ، مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان هم گفت : سامانه جامع خدمات الکترونیک از سه ماه قبل در این شرکت راه اندازی شده است و ۹ هزار نفر تاکنون بصورت الکترونیکی وبدون حضور در اداره خدمات دریافت کرده اند.
او همچنین افزود : ۲۲ خدمت از طریق سامانه خدمات جامع الکترونیک به مردم ارائه می شود که فقط حذف قبوض کاغذی سالانه حدود یک میلیارد تومان صرفه جویی دارد.