• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۲۹۹۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
همدان » اجتماعی

معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور

در نشستی آقای تقی زاده به عنوان مدیرکل راه آهن غرب کشور به مرکزیت همدان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، غرب کشور شامل استانهای همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام ولرستان است.
در این نشست همچنین مسائل ومشکلات سیستم ریلی استان بویژه راه آهن تهران همدان با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن بررسی شد.
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دراین نشست گفت : سال نو دو شش، ۸۵۰ میلیارد تومان زیان شرکت راه آهن کشور بود.
آقای محمد زاده در توجیه عدم توان افزایش قطارهای تهران همدان هم گفت : هم اکنون ۷۰۰ واگن نیازمند تعمیر خارج از رده وجود دارد که باید بازسازی شود.
مدیرعامل راه آهن کشور ادامه داد : در خصوص ۱۱ کیلومتر باقی مانده مسیر همدان تهران هیچ مشکلی نیست ونوسازی ومناسب سازی انجام شده است اما در خصوص ایستگاههای بین راهی باید فکر اساسی کنیم بخصوص ایستگاه ساوه که مردم در شرایط بدی سوار وپیاده می شوند .
آقای محمد زاده گفت : بر اساس تصمیمات گرفته شده قطار تهران همدان سنندج پس از اتمام مسیر همدان سنندج برقی خواهد شد .
او در خصوص کم بودن تعداد قطار های مسیر همدان تهران نیزگفت : کمبود مسافر موجب شده همه شرکتهای مسافربری ما زیان ده باشند وتنها برخی از قطارهای مشهد است که سود دارند و قطار همدان تهران هم برای رونق تنها یک راه دارد که آنهم ریل باس است .
مدیر عامل راه آهن کشور همچنین با اشاره به ظرفیت حمل بار توسط راه آهن تهران همدان گفت : با حمل سالیانه دو میلیون تن کالا و بار رونق خوبی در بخش مسافری ایجاد می شود چون این موضوع سود دهی خوبی دارد .
آقایان حاجی بابایی وخجسته نمایندگان مردم همدان و فامنین هم از تکمیل نشدن برخی کارهای راه آهن تهران همدان گلایه کردند وگفتند : این احساس وجود دارد که راه آهن هنوز به همدان نیامده است در حالی که کارهای خوبی انجام شده و مختصر کارهای باقی مانده این احساس را درمردم بوجود آورده است
نمایندگان همدان همچنین با اشاره به مسکوت ماندن راه آن همدان ملایر با وجود آغاز عملیات اجرایی گفتند: ۱۷ سال پیش این طرح مصوب شده است و این موضوع پس از سالها به خوبی پیگیری نشده است .
استاندار هم از اقدامات انجام شده ابراز رضایت و تاکید کرد: هر تصمیمی که برای جابجایی ایستگاه گرفته می شود باید از منظر کارشناسی باشد .
آقای شاهرخی گفت : همه باید مقید به قانون ونظر کارشناسان باشند جایگاه فعلی ایستگاه راه آهن مناسب نیست وباید هرچه زودتر کارشناسان چاره اندیشی کنند.
آقای عراقی، معاون امور عمرانی استاندار هم در خصوص جابجایی ایستگاه راه آهن گفت : تاکنون مشاور هیچ طرحی را ارائه نداده است وروند تکمیل ایستگاه فعلی هم با مشکل مواجه است .
او افزود : با طرح موجود راه آهن همدان ملایر ، شبکه ریلی درون استان ابتر می ماند وبه هم متصل نمی شود .
در انتهای این جلسه مقرر شد در کارگروهی متشکل از مسئولان استانی وکشور جانمایی ایستگاه همدان بررسی شود وتصمیمات لازم گرفته شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور معرفی مدیرکل راه آهن غرب کشور
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
چطوره که تمام استانهای غرب کشور برای بسیاری از نیازها به کرمانشاه وابسته هستن و با توجه به شرایط جغرافیایی و جمعیت و وسعت استان کرمانشاه.راه آهن غرب کشور به همدان داده شده!؟این یعنی چه همدان که جز (استان پنج کرمانشاه )بوده سری توی سرها درآورده!؟
نظر شما
آخرین اخبار
توزیع سوخت ویژه برای کشاورزان زنجانی در فصل پاییز
برگزاری ۶۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در همدان 
طرح محدودیت سنی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ترکیه 
حل مشکلات با وحدت و حرکت بر مسیر علمی میسر است
بازدید وزیر میراث فرهنگی از جاذبه های گردشگری زنجان
پذیرش پرواز‌های مسدود شده از روسیه و چک در فرودگاه بندرعباس
اعزام دانش‌آموزان زارچی به مناطق عملیاتی جنوب
افتتاح اندیشکده دین، علم و فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان
بسیج پشتوانه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران 
کاهش دمای هوا در خراسان جنوبی
آغاز کنگره سراسری پیشگامان رهایی با حضور دانشجویان سراسر کشور
آثاری از تب‌دنگی در مازندران مشاهده نشد
توقیف ۲۷۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در مهاباد
کاهش کانون تب برفکی در استان مرکزی
برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و کنترل تب برفکی در سیوکی
ایران تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را شدیدا محکوم کرد
بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان شهید سلیمانی کرمان
عراقچی: غنی‌سازی صفردرصدی را به هیچ وجه نمی‌پذیریم
اختلاس ۱۹۰ میلیارد ریالی کارمندی در هرمزگان با فروش گازوئیل سهمیه‌ای
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت فرزند حجت‌الاسلام صدیقی
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فوت فرزاد خوش برش در بیمارستان 
دریای خزر، نیازمند همکاری مشترک استانهای ساحلی پنج کشور
پیروزی تیم فوتبال ابومسلم مشهد مقابل دریای آرین بابل
طلای هادی ساروی در کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی
لزوم پیشگیری از سرماخوردگی و رعایت نکات بهداشتی در روز‌های سرد سال
سیاست‌های تشویقی برای فرزند آوری باید افزایش یابد
اجرای برج‌ نگاره «قهرمان» بر پیکره برج آزادی
خوزستان، بی باران تا هفته آینده، جاده ها اما مملو از مه
گیجگاه ۱۴۰۴/۰۸/۲۸
پاسخ اعضای دولت به پرسش خبرنگاران
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛ قرعه کشی پلی آف بین قاره‌ای، فردا در زوریخ
تقویم و اوقات شرعی زنجان در ۲۸ آبان ۱۴۰۴
خط و نشان کشیدن وزیران خارجه آلمان و انگلیس برای روسیه
صعود ساروی و هدایتی به پیکار پایانی
سردار شکارچی: قدرت موشکی ایران دشمن را شگفت‌زده کرد
۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود  (۲ نظر)
غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی چند شهر و روستای استان مرکزی  (۲ نظر)
آموزش مجازی مدارس و دانشگاه‌های رشت همزمان با برگزاری اجلاس استان‌های ساحلی خزر  (۱ نظر)
سردار حسن‌زاده: قدرت موشکی ایران مهار شدنی نیست  (۱ نظر)
قانون اساسی بالاترین سند ملی برای دفاع از کشور  (۱ نظر)
آغاز مذاکرات ایران و چین برای اتصال ریلی شرق به غرب  (۱ نظر)
منابع انسانی موتور محرک تعلیم‌وتربیت است  (۱ نظر)
طرح نماد، سرمایه‌های اجتماعی را حفظ می‌کند  (۱ نظر)
دیپلمات روس: قطعنامه آمریکا درباره غزه بسیار مبهم است  (۱ نظر)
راه اندازی خط تولید موتور‌های کم مصرف در سمنان  (۱ نظر)
جامعه ایران در آستانه ورود به «سیاه‌چاله جمعیتی»  (۱ نظر)
ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هزارانی  (۱ نظر)
استقبال ترامپ با تشریفاتی کم‌سابقه از ولیعهد عربستان  (۱ نظر)
رکوردشکنی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در تأمین انرژی شمال شرق کشور  (۱ نظر)
کاهش ۴ میلیون لیتری مصرف روزانه گازوئیل  (۱ نظر)