• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۶۱۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
علمی و فرهنگی » علم و فناوری
امروز

پایان گردهمایی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال

سومین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال (DMDay)، کسب و کار‌های نوپا و تولید محتوا در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما بکار خود پایان داد.

پایان گردهمایی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی این گردهمایی؛ آقای امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمایی سه روزه؛ نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی و شکل گیری کسب و کار‌های نوپای مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه شد.
وی افزود: روز بازاریابی دیجیتال تنها یک رویداد نیست، سازمانی برای کمک به گسترش بازار دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و مأموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های بازاریابی دیجیتال (مارکتینگ) به صنایع و کسب و کار‌های مختلف کشور است.
وی ادامه داد: بازار دیجیتال همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده است تا آخرین دغدغه ها، راهکار‌ها و روش‌های مختلف را با فعالان و
علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
آقای قنبری گفت: در روز بازاریابی دیجیتال حرف‌ها و آدم‌ها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالان بازاریابی دیجیتال برسد این روز یکی از بهترین بستر‌ها برای این کار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.
وی افزود: این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده و در مجموع هزار و ۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، ارائه و بازاریابی (پرفورمنس مارکتینگ) و ... از بخش‌های رویداد‌های قبلی بوده است.
آقای قنبری به تفاوت‌های اساسی این رویداد با رویداد‌های قبلی اشاره کرد و گفت: جداسازی هر صنعت و مباحث به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف، ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تأثیر آن‌ها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه بازاریابی دیجیتال، همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محور‌های اصلی رویداد امسال بوده است.
دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روزبازاریابی دیجیتال کاربردپذیری، تأثیرگذاری بازاریابی دیجیتال در بخش‌ها و صنایع مختلف را بررسی کرد، گفت: این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و پشتیبانی، موبایل، مد و لباس و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی از این دست می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
افزایش ظرفیت آب شرب خدابنده به ۱۲ هزار مترمکعب با احداث مخزن جدید
جوانان جهان، امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌مندی از آموزه‌های امام خمینی (ره) هستند
دستگیری ۹ حفار غیرمجاز در منطقه سورت ساری
رزمایش نظارتی سه‌روزه آرد و نان در سراسر مازندران
جدیدترین گزارش پزشکی وضعیت رضا امیرخانی
تاکید بر تسریع طرح‌های نیمه تمام در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی
ادامه توزیع تجهیزات وزنه برداری در استان زنجان
تجلیل از پژوهشگر زنجانی در جشنواره پژوهشگران، فناوران و نوآوران کشور
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۷ آذر ۱۴۰۴
کشف صدها تن برنج احتکار شده در آبادان
تقویم و اوقات شرعی پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۴ به افق قم
کم سابقه ترین بارش ها در استان کرمان
ششمین جشنواره فیلم بسیج برگزیدگان خود را شناخت
۱۵ مسجد شهرستان صومعه‌سرا میزبان معتکفان
البرز میزبان نخستین دوسالانه ملی نقاشی جوان
استمرار بارش برف و باران در سمنان
برخورد دو خودرو در جاده بابل به بهنمیر؛ ۳ کشته و ۵ مصدوم
بهره برداری از فرهنگسرای امام علی (ع) در نظرآباد
اجرای طرح پویش یلدای مهربانی بهزیستی در کیش
آغاز فصل اجرایی منطقه آزاد تجاری مهران
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فرماندهان جدید نیروی هوایی و پدافند هوایی منصوب شدند
میزان بارش ها در استان کرمان طی ساعات گذشته
فیروزآباد با ۱۳۳ میلیمتر باران رکورد دار بارش ها در فارس
واریز اعتبار مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی از شنبه ۲۹ آذر
قطعی آب برخی مناطق به دلیل کاهش ظرفیت تولید تصفیه خانه بزرگ آب گیلان
پدافند هوایی شعار ارتش فدای ملت را معنا کردند
بلوغ روابط تهران و مسکو، نشانه پایان نظم تک‌قطبی
جاده های خراسان رضوی در زیر کولاک، برف و باران
روحیه استکبارستیزی امام (ره) در عرصه بین الملل جذابیت دارد
هشدار نارنجی بارندگی برای ۲۳ استان کشور
برف و باران قم را به رنگ زمستان درآورد
ساعت کاری بانک‌ها از اول دی اعلام شد
بارش برف در چهارمحال و بختیاری
دشمن شکست‌خورده و به جنگ روانی روی آورده است
نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۲۶ آذر
باران و برف مدارس فارس را غیرحضوری کرد  (۴۱ نظر)
فیروزآباد رکوددار بارش های فارس  (۴ نظر)
فرماندهان جدید نیروی هوایی و پدافند هوایی منصوب شدند  (۱ نظر)
حجم مبنا در بورس حذف شد  (۱ نظر)
اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز ادامه دارد  (۱ نظر)
مزایده بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در استان اصفهان  (۱ نظر)
برف و باران به فارس رسید  (۱ نظر)
مصوبه افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ شد  (۱ نظر)
سردار زهرایی: ایجاد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون  (۱ نظر)
یک هزار میلیارد تومان از مطالبات بیمه درمان بازنشستگان تسویه شد  (۱ نظر)
هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان  (۱ نظر)
رئیس قوه قضائیه مهمان مردم استان مرکزی  (۱ نظر)
آغاز طرح ترافیکی زمستانی پلیس با مشارکت ۹۱ هزار نیروی امدادی در جاده‌ها  (۱ نظر)
همکاری ایران و چین یک ضرورت ژئوپلیتیکی است  (۱ نظر)
سامانه بارشی جدید در راه تهران  (۱ نظر)