• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اجتماعی
جامعه هدف محروم ترین قشرهای جامعه

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امداد

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد: ۹۰ درصد درخواست‌های ارائه شده به کمیته امداد، به ارائه خدمت منجر شده است.

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم از کمیته امداد گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های دریافت شده در واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به ارائه خدمت منجر شده است.
نویدرضا خدیوی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سراسر کشور به همین هدف معطوف است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همچنین دفتر مرکزی این نهاد انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی درخواست‌های حضوری مددجویان پس از انجام مصاحبه و معرفی به واحد‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از طریق پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی و ارجاع آن به واحد‌های مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می‌کنند.
خدیوی به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد و امداد الکترونیک E.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.
وی افزو: همچنین صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته است تا علاوه بر ثبت نیازمندی‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده خود را به طور مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل‌ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت‌های مردم بی‌پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد تماس‌ها و درخواست‌ها به ارائه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد نیز مواردی بوده که در چارچوب وظایف و ماموریت‌های این نهاد قرار نداشته یا پس از بررسی‌ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.
خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.
وی به سفر‌های استانی رئیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رئیس کمیته امداد در سفر‌های استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست‌های افراد نیازمند در این سفر‌ها به صورت مشخص ثبت و بررسی می‌شود و در صورت نیاز، این درخواست‌ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
خدیوی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰ برای دریافت درخواست‌های مردمی فعال است و همچنین سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد نیز آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر شهروندان محترم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در چاراویماق
طنین کلام وحی قاریان محفل در پارک ماهیگیر کیش
ویژه برنامه قرآنی محفل در کیش
برگزاری هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم در تبریز
آغاز رقابت برای بهترین های سال فیفا
احیای زمین‌های بایر پس از ۴ دهه رکود
برگزاری آزمون کارآموزی وکالت، پس از تصویب قانون مجوز‌های کسب و کار
بیروت‌ بدون مقاومت ، شهر بی‌دفاع می‌شود
برنامه شهیدانه در پهندر دودانگه
آغاز روند افزایشی دمای هوا در سمنان
تأکید رئیس جمهور بر اهمیت مسئولیت‌پذیری و اصلاح رفتار مدیریتی
یک طلا، دو نقره و یک برنز در کوراش به ایران رسید
مرسون: ایران از فرصت‌هایش به‌خوبی استفاده کرد
به‌کارگیری فناوری نوین راهکار کاهش چالش‌های تولید 
شعبان‌خمسه: استرالیا نسبت به بازی‌های قبل بهتر ظاهر شد
اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
حمایت از بنگاه‌های خرد ایلام با طرح «طاها»
چاپ مقاله (ISI) سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در مجله معتبر علمی
قطع گاز ویلا‌های خالی از آذرماه
تلف شدن یک قلاده خرس قهوه ای در تنگه مرصاد
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
خبر خوش برای کارگرانی که بیمه آنها قطع شده است
چین: آمریکا در یمن قانون‌شکنی می‌کند
انتقام کشته‌های فاشر و جنینه را خواهیم گرفت
یادداشت قالیباف در دفتر یادبود مجلس ملی پاکستان
تقویم و اوقات شرعی پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۴ به افق قم
تقابل گفتمان‌ها؛ از آپارتاید علمی غرب تا زکات‌العلم انقلاب اسلامی
هم‌اندیشی طلاب و بانوان زنجانی با محوریت بصیرت فاطمی
زاگرس جنوبی جهرم بازی برده را واگذار کرد
نخستین دوره آموزشی هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در زنجان
هشدار نخست‌وزیر سودان درباره سرایت جنگ
ساپینتو: از تساوی ناامید هستم؛ کارمان به اما و اگر کشیده
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۱۵ آبان ۱۴۰۴
امنیت جامعه خط قرمز پلیس
فردا ، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دکتری است
حملات رژیم صهیونیستی به مواضع حزب الله در جنوب لبنان
تعطیلی مدارس برخی مناطق هرمزگان  (۳ نظر)
نتایج قرعه کشی طرح عادی ایران خودرو اعلام شد  (۲ نظر)
سه نفر با اهدای عضو مرحومه مبینا حمصیان به زندگی بازگشتند  (۲ نظر)
تقویت نظام مدیریت زمین برای مقابله با زمین‌خواری و تخریب محیط زیست  (۲ نظر)
آغاز همکاری سازمان راهداری و پلیس‌راه برای شناسایی هزار نقطه پرخطر  (۲ نظر)
تأکید چین بر گسترش مناسبات اقتصادی با روسیه  (۲ نظر)
حقوق کارکنان باید مستقیم به حسابشان واریز شود  (۱ نظر)
با قاطعیت از حاکمیت خود دفاع می‌کنیم  (۱ نظر)
به جزایر ایران حمله شود همانجا پاسخ کوبنده می‌دهیم  (۱ نظر)
ارتش رژیم اشغالگر محور «فیلادلفیا» را بست  (۱ نظر)
والیبال ایران عزادار شد؛ صابر کاظمی درگذشت  (۱ نظر)
بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های آمریکای لاتین  (۱ نظر)
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد، متمرکز در میدان شهدا  (۱ نظر)
لزوم اجرای روش‌های نوین در دامداری‌های کردستان  (۱ نظر)
شرایط دریافت مجدد وام اشتغالزایی و مشاغل خانگی اعلام شد  (۱ نظر)