• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۵۱۷۰۰
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
آذربایجان غربی » اجتماعی

فعالیت ۲۲ اکیپ نظارتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا

فرماندار ارومیه از فعالیت ۲۲ اکیپ نظارتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۲۲ اکیپ نظارتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ،علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ باغ که با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا، میزبان تجمع بودند، پلمب شدند.

ملامحمدی زاده افزود: علاوه بر آن، در روز‌های شیوع بیماری کرونا، ۴۰۰ قلیان سرا در شهر ارومیه پلمب شده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به فعالیت ۲۲ اکیپ نظارتی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ارومیه اضافه کرد: روند نظارت بر این مراکز همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد میشود.

ملامحمدی زاده بیان کرد: طبق تصمیم جدید در ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، تالار‌های پذیرایی نیز اجازه فعالیت ندارند.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: برگزاری هرگونه جشن عروسی ممنوع است و با افرادی که در باغ‌ها اقدام به برگزاری عروسی، دورهمی و در مجموع سبب ایجاد تجمع شوند، برخورد می‌شود.

ملامحمدی زاده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از برگزاری عروسی در باغ‌ها با شماره ۳۱۳۳ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰
سلام با توجه به بیماری کرونا و شرایط بحرانی کشور قلیان سرایی به نام کافه کسری در ابنتدای همافر ئو با وجودی که پلمپ شده بود بعد از چند روز از پلمپ خودشون مغازه رو مخفیانه و با ارتباط رمزی با مشتریان از صبح تا ساعت یک شب باز می کنند و بعد از ورود مشتری می بندند با وجود گزارشات زیاد از سوی اهالی به بهداشت نتیجه گرفته نشده و هنوز هم این کافه مخفیانه به کارش ادامه می ئهد البته جدیدا ئوربین هم وصل کرده اند این کافه با وجود بسته شدن کافه های دیگر چرا و با چه جراتی اقدام به پاره کردن پلمپ کرده الله اعلم لطفا با ارائه اسناد و مدارک توسط فیلمبرداری از این مکان ما اهالی را از این مکان آلوده نجات دهید با تشکر
با سلام آیا بعد از پلمپ قلیان سراها ئوباره نظارت می شود تا ببینند پلمپ ها پاره شده یا نه؟
سلام کافه کسری با وجود پلمپ در همافر ئو هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد خواهشمندست خود فرمانداری به این موضوع شخصا رسیدگی کنند کافه کسری قلیان سرا می باشد و هر روز تعداد زیادی جوان و نو جوان به آنجا رفت و آمد دارند آیا با وجود شرایط کرونایی این منطقی است که با وجودی که پلمپ شده به فعالیت خود به طور مخفیانه ادامه دهد
سلام علیکم این کافه (کافه کسری)که قبیان سرا هست در ارومیه از طرف فلکه کسری ابتدای همافر دو ساختمان سوم از انبار شهرداری قرار داره و به به گفته ی افراد موثق چون صاحب اصلی مغازه یا برادرش در اماکن هست این فرد که اونجا رو اجاره کرده به خاطر پشتیبانی صاحب اصلی مغازه یا برادرش این جرات رو پیدا کرده و به کارش ادامه میده و گرنه چه معنی داره فردی که خودش در اماکن هست و مغزه های دیگران رو پلمپ می کنه خودش اجازه میده در مغازه هم کف خودش این اتفاق بیفته در ضمن چرا باید در داخل شهرر اجازه ی قلیان سرا داده بشه مکه خانواده های همسایه ی این آقا چه گناهی کرده اند که صدایشان هیچ جایی شنیده نمی شود و یا پدر مادرای جوونا و نوجوونا چه گناهی کرده اند که این مکان و فرد با نفوذ در اماکن با جان این ها بازی می کند
باسلام
لطف کنید پیگیری کنید این قلیان خانه هایی را که مخفیانه کار می کنند شناسایی کنید داخل شهر پره از این قلیان خانه ها واقعا نمی دونم چرا پیگیری نمیشه چرا با جان مردم بازی می کنند
با سلام لطفا پیگیری کنید این کافه کسری را که قلیانسراست و بیشتر عصرها تا ساعت یک شب مخفیانه با رمز به فعالیتش ادامه می دهد پلمپ کنند چون اینجا عامل انتشار ویروس کروناست من چند بار نزدیک این مکان برای خرید سنگگ توثف کرده ام و دیده ام که چکونه افراد زیادی با تماس وارد می شوند و بعد کرکره بسته می شود .
سلام علیکم
خواهش می کنم به مسئولین برسانید که این قلیانسراها مخفیانه به کارشان ادامه می دهند شما را به خدا صدای ما را به مسئولین برسانید در خانه از دست بوهای ناخوشایند قلیانها آرامش نداریم ارومیه پراز ایناست .
سلام با وجود شرایط، بد کرونایی هنوز کافه کسری ئر همافر ئو شهر ارمیه به کار خود به صورت مخفیانه ادامه می ئهد هر بار به اینجا پیام می دهم یک وانت سفید رنگی جلو درش می ایستد تا ئیئه نشوند یعنی یه باغیرت پیدا نشد این مکان آلوده رو ببندد
سلام خواستم بگم این چند اکیپ هنوز نتونستن کافه کسری واقع در خیابان همافر دو ارومیه را پلمپ کنند چون هر روز مشتریاش بیشتر میشه من نمی دونم چه عاملی باعث شده تا این کافه که عامل انتشار ویروس کروناست مخفیانه به کارش ادامه بده رسیدگی نمی کنن میگن نمی ئونیم چرا کرونا در ارومیه بیشتره هر روز دویست نفر وارد این کافه میشه این افراد چند نفر رو می تونن الوده کنن به نظر شما خواهشا یه با غیرتی پیگیری کنه
سلام

چرا ذروغ میگن خیلی از قلیانسراها مخفیانه کار می کنن
سلام اینا راست میگن دیروز باپسرم سر این کافه کسری دعوام شد این کافه قلیانسراست و در همافردو ارومیه هست همش نگرانم خیلی از جوانها هر روز مخصوصا عصرها و ساعات شش تا ده شب اونجا می روند کرکره با تلفن مشترها باز و بسته می شود و همه ی جوانها در محیط،بسته قلیان می کشند یک پیکان وانت سفید رنگ هم جلوی درش پارک می شود لطفا به مسئولین بگویید رسیدگی کنند خواهش می کنم
سلام حتما کافه کسری در همافر دو ارومیه مال مسئولین هست یا منبع درآمد بیشتر اون بیست و دو اکیب که اجازه میدن فعالیت کنه مخفیانه وگرنه نمیشه که وسط شهر این اتفاق بیفته یا بیست و دو اکیب کورن نمی بینن یا کرن صدای کرکره رو نمیشنون یا هم زدو بند دارند با صاحب این کافه که پلمپش نمی کنن این مکان آلوده رو
سلام قلیان سرا راباز کنید جوانان دارن به سمت مواد میرن گناه دارن اگه باز نکنین همه جا برابه ماباز است مااز شما زرنگتریم $$$$$﷼
سلام چرا این قلیانسراها رو بهداشت پلمپ نمی کنه مگه نمی دونن که جوانها رو اینا معتاد می کنن و باعث میشن با کلی افراد خلاف در اونجا آشنا بشن خانواده های همسایه قلیانسراها چه گناهی کردن که بوهای نامطبوع قلیانها را باید تحمل کنند چرا اجازه قلیانسرا در داخل شهر را می دهند .ضمنا بعضی قلیانسراها در این ایام کرونا که باید تعطیل کنند شب و روز مخفیانه فعالیت می کنند مدارس تعطیله به جاش قلیانسراها جوونا رو می کشن طرف خودشون پس این اکیب نظارتی چه کار می کنند مسئولین بهداشت کجا هستند فقط خدا به داد ما برسه اونها که اهمیتی نمی دهند خواهشا به گوش مسئولین برسانید این مکانهای آلوده رو پلمپ کنند.
سلام چرا این کافه ... در همافر دو هنوز مخفیانه به فعالیتش ادامه میده همه قلیانسراها بسته است چرا اینجا رو پلمپ نمی کنن ؟ حتما مال یکی از مسئولینه. شما رو به خدا پیگیری کنین می دونین هر روز چند جوون اینجا میاد واقعا شرم آور هست وسط شهر هیچ کس هم نه می بینه نه اطلاعی داره . خدا ازشون نگذره .
سلام قلیان سرا راباز کنید جوانان دارن به سمت مواد میرن گناه دارن اگه باز نکنین همه جا برابه ماباز است مااز شما زرنگتریم $$$$$﷼


سلام در یکی از پیامها تون این رو نوشتن آخرش برام جالبه که ریال نوشته یعنی به مامورین بهداشت و اون بیست و دو اکیب ریال میدن و فعالیت مخفی قلیانسرا را ادامه میدن این برام یه سؤال هست لطفا جواب بدین .واقعا اگر این طوری باشه جای بسی تأسف است . واگذارشون می کنیم به خدا گناه ما همسایه ها چی هست که وسط،شهر قلیانسراها با وجود شرایط قزمز کرونایی هر روز هم مشتریاشون بیشتر میشه مگه قلیانسراها محل تجمع نیستن
سلام دروغ میگن قلیانسراها رو پلمپ کردن اونایی که پارتی تو بهداشت یا نیروی انتظامی دارن پلمپ نشدن و مخفیانه به فعالیتشون ادامه میدن یکی از اینا صاحب مغازه ای هست که خودش در اونجایی که پلمپ می کنن هست و به خاطر همین مغازه خودش رو که به قلیانسرا اجاره داده پلمپ نکرده باور ندارین خودتون تحقیق کنین ادرس آقایان رو ببینین به قلیانسرا می رسین .
لطفا قلیان سراها را تعطیل کنین
سلام بعضی قلیانسراها در ارومیه مخفیانه فعالیت می کنن چرا اونجاها را نمی بندن؟
سلام چرا قلیانسراها وسط شهر ارومیه فعالیت دارند به خدا ما همسایه ها از بوهای متعفن اینا دیگه نمی دونیم چیکار کنیم شما رو به خدا و هرچه که می پرستین به دادمون برسین
سلام با این وضعیت کرونا چرا کافه کسری که قلیانسراست و مخفیانه فعالیت می کنه رو پلمپ نمی کنن این کافه در همافر دو ارومیه هست واقعا جای تاسف هست که در مدت ایام کرونا این کافه همچنان به فعالیتش ادامه میده و هیچ مسئولی هم رسیدگی نمی کنه . گناه ما خانواده ها چی هست که همسران و پسران جوانمون رو می کشن اونجا خدا از مسئولینی که رسیدگی نمی کنن نگذره شما رو به خدا به جای انتشار این پیام کاری کنین که اینجا پلمپ بشه .
سلام
کافه ..... در همافر دو ارومیه چند روز پیش پلمپ شد همسرم منو ماشین گذاشت رففت تو اونجا بعد که پلمپ شد اومد بیرون خیلی خوشحال شدم ولی از فردای پلمپ دوباره کارش رو مخفیانه شروع کرد یعنی بعد از ظهر پلمپ شد صبح فرداش کارش رو شروع کرد از دور پلمپ مشخصه ولی چون کاغذیه خیلی ماهرانه بریدن از دور معلوم نیست شما رو به خدا پیگیری کنید ببینید اینجا مال کدوم مسئوله من اصلا دوست ندارم همسرم بره اونجا تو رو خدا کمکمون کنین
سلام پسر پانزده ساله ای دارم که یک ماه هر روز میرود قلیان بکشد چرا آنجاها را نمی بندند
کافه کسری در همافر دو ارومیه از فردای پلمپ پلمپها را پاره کرد و همچنان پر از جوانان است چرا جلوی اونجا رو با بلوک و سیمان پلمپ نمی کنند من گفتم که مال مسئولینه وگرنه کی جذات ئاره پلمپ رو پاره کنه
چرا دروغ می گویید این کافه کسری لجنزار رو چرا نمی بندید این فلیانسرا در همافر دو ارومیه پر از جوانان می باشد تا نصف شب مشغول کار است شما را به خدا قسم میدم از اینجا گزارش مخفی درست کنید ببینید چه قدر از جوانها در اینجا آلوده می شوند کرونا می گیرند و پخش می کند
کافه کسری در همافر دو ارومیه رو نعطیل کنید لطفا این پیام را به فرماندار دروغگو برسانید.
غلت می کنن میبندن چون اون وقت همه جا کافه می شود
سلام وجود قلیانسراها چه منفعتی برا جامعه داره که اجازه فعالیت وسط شهر بهشون میدن؟
سلام متاسفانه خیابان همافردو و فلکه کسری تبدیل شده به قلیانسراهای غیرمجاز زیاد که علنی یا مخفیانه فعالیت می کنند واقعا برای ما همسایه ها نفس کشیدن هوای سالم یه معضل شده و تو خونه خودمون از حق طبیعی نفس کشیدن سالم محروم هستیم خواهش می کنم به گوش مسئولین برسونید
سلام
چرا اجازه فعالیت به قلیانسراها میدن وسط،شهر؟ همسایه های این لجنزارها چه گناهی کر دن ؟
نظر شما
آخرین اخبار
اربعین نماد وحدت و همبستگی جهان اسلام محسوب می‌شود
کنترل بازار فولاد با افزایش عرضه و بازگشت محموله‌های صادراتی
تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی
اختلال خدمات الکترونیکی چهار بانک در حال رفع است
کاهش ۶ درصدی ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی استان
گلایه رانندگان جاده‌ای از چالش‌های معیشتی و توزیع ناعادلانه بار
تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه در سیستان و بلوچستان
اعزام ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی ترای‌اتلون ایران
کشف نهاده‌های دامی احتکار شده در رودسر
همایش پیاده روی خانواده در دوگنبدان
تدوین پیش‌نویس سند حلال با مشارکت نهاد‌های علمی و اجرایی
دولت لحظه‌ای از پیگیری مشکلات مردم غفلت نکرد
شهروند خبرنگار ۲۳ خرداد
کشف ۲۲۳ راس دام سبک قاچاق در خَفر
تاکید مجدد میدان داران خیابان در قم بر حمایت از مقام عظمای ولایت
هشدار سطح زرد هواشناسی در سیستان و بلوچستان
۲۳ خرداد ؛ سالروز حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ایران
اخبار کوتاه کردستان/۲۳ خرداد
روایتی از دورهمی طایفه‌ی ۲۰۰ نفره‌ی یزدی
یحیی گل‌محمدی سرمربی دهوک عراق شد
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
اختلال بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد
صعود والیبال ایران در رده بندی جهانی و جدول لیگ ملت‌ها
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ نتایج روز دوم، برنامه سومین روز
اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید
کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن خیارشور و ترشیجات در اهواز
نگاهی به جزئیات تولید سریال «صفا با خانواده» با منوچهر هادی
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ نتایج روز سوم، برنامه چهارمین روز
پیروزی راهبردی ایران در میدان؛ هنوز توافقی به امضا نرسیده
۳۰ سال حبس برای رئیس جمهور سابق کره جنوبی
دریادار سیاری: تنگه هرمز و خلیج فارس تحت کنترل ماست
ضرورت تسریع در پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران خوزستان
خانه صنایع‌دستی بابل گشایش یافت
محاسبه‌های رژیم صهیونیستی درباره ایران، غلط از آب درآمد
مرتضی نعمت‌الهی، مجسمه‌ساز پیشکسوت درگذشت
 مردم و نانوایان چشم‌انتظار ساماندهی وضعیت نان هستند
کتاب زندگینامه شهید امیر سپهبد موسوی رونمایی می‌شود  (۶ نظر)
سرلشکر رضایی: واشنگتن تصمیم نهایی را بگیرد  (۲ نظر)
تسهیل صدور مجوز ۹۰جایگاه سوخت در سیستان و بلوچستان  (۲ نظر)
سلمان هراتی؛ شاعر ماندگار انقلاب  (۱ نظر)
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ نتایج روز سوم، برنامه چهارمین روز  (۱ نظر)
«برای ماجراجویی دنبال خرس برو» و «خانواده اجاره‌ای»، از قاب تلویزیون  (۱ نظر)
فرمانده قرارگاه خاتم: به هر تهدیدی پاسخی دردناک می‌دهیم  (۱ نظر)
 مردم و نانوایان چشم‌انتظار ساماندهی وضعیت نان هستند  (۱ نظر)
تسهیل سفر‌های چندمسیری زمینی دریایی به کیش  (۱ نظر)
حجم آب دریاچه ارومیه ۱۸ برابر افزایش یافت  (۱ نظر)
تهدید زیرساخت‌های حیاتی، نشانه استیصال دشمن است  (۱ نظر)
تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس اتمی با تلاش غرب  (۱ نظر)
آب‌رسانی سیریک در کم‌تر از ۱۲ ساعت پایدار شد  (۱ نظر)
کشف محموله بزرگ ۱۰۰ تنی انبه قاچاق در ایست و بازرسی مرصاد  (۱ نظر)
دستور توقیف اموال ۱۰۰ خائن وطن در اصفهان صادر شد  (۱ نظر)