امروز: 04 مهر 1399 -
مزرعه 180 هکتاری با عنوان محمودیه به روستا تبدیل شده و فسادهای اقتصادی در آن‌جا شکل گرفته است.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۱۲- ۱۸:۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰/۰۹/۰۰ - ۰۳:۰۵
1
12
همش بازی سیاسی و شعاف
جایی که رفتید نشان دادید خاک آهکی و اصلا زراعی نیست و قانونی برای ویلا سازی طراحی شده نصف ایران غیر قانونی ساخته شده گیر دادن به جاهای قانونی و محمودیه جایی که تازه باید افراد تشویق بشن برای ویلا سازی تا سمت زمین های کشاورزی نرن واقعا متاسفم برا این گزارش دروغ . این بازی های سیاسی دودش تو چشم و مال مردم میره .
برید باستی هیلز لواسان برخورد کنید اگه راست میگید و خیلی جاهای دیگه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۵:۰۳
1
13
برید به وزارت کشور و تعاونی ایراد بگیرید که چرا این زمین ها رو به مردم فروخته
دود دعواهای سیاسی نباید تو چشم مردم بره که اونجا رو خرید کردن
بعد هم زمین کشاورزی نیست زمین سخت و آهکی و پر از سنگ
اینقدر گزارش دروغ و فرافکنی تولید نکنید
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۲:۰۸
0
4
از کی تا حالا توسعه روستاها شده فساد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۲
0
13
از اول جاده اب سرد هرچی زمین سیب زمینی کاری بود شد ویلا نه صدا جهاد کشاورزی در اومد نه صدای خبرنگار تون . ولی حالا که یک روستا قدیمی داره مورد توسعه قرار میگیره اینطوری باید در موردش قضاوت بشود. واقعا متاسفم براتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۴:۰۶
0
2
اصلا اونجا مزرعه نبوده
اصلا تو اون خاک هیچی نمیشه کاشت باید برای یه درخت حتما از جایی دیگه خاک آورد
بعدشم اونجا یه سری مردم عادی که تمام عمر و سرمایه شون رو بردن یه زمین یا یه ساختمان ساختن دارند زندگی می‌کنند
فساد هزار هزار میلیارد اتفاق میفته که هیچکی از دولت صداش در نمیاد
غلامرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۴:۰۸
0
2
۱۰۰۰ واحد ساخته شده و هر واحد حداقل ۱۰۰ اصله درخت با خرید آب و خاک کاشته اند... با هزینه شخصی ... در این زمین بایر و آهکی ایا کاری بهتر و مفیدتر از این میشود...این زحمات اهلی به نفع محیط زیست و جهاد کشاورزی میباشد...چرا میلیون همکاری نمیکنند...
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۴:۰۹
0
2
من كارمند كه ١٥ سال قبل از سهم فاميل وزارت كشوريمون رو از تعاوني يه جاي امنيتي مثل وزارت كشور گرفتم چ گناهي كردم؛ اقاي خبرنگار كه فلان مسئول فريبت ميده گزارش دروغ بسازي دنياي ديگه اي هم هست ... زمين ها همه سند داره
اون دنيا جواب پول من كارمند رو تو بايد بدي .... الان كه بعد ١٥ سال يه كم قيمت پيدا كرده چهارتا ادم براي سياسي كاري دارن اين جوسازي ها رو مي كنن
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۸/۰۰ - ۰۵:۰۱
0
2
جاي تاسف داره. من كامل اون منطقه رو ميشناسم. اونجا هييييچ خاك حاصلخيزي نداره و اون منطقه خاك اهكي داره. ضمن اينكه مگه ميشه اون موقع كه اييين همه ساختن و هزينه كردن و حالا تازه اومدن بهشون ايراد گرفتن. من خودم ساكن شهر آبسرد هستم و ديدم اونجا رو. تازه اونجا باير بود و بي خاصيت و و الان كه از جلوش رد ميشيم كااامل درختكاري كردن و سرسبز شده. ضمن اينكه ويلاهاي دو و يا سه ميلياردي كه اينجا وجود داره قطعا نسبت به ويلاهاي ٥٠ ميلياردي و حتي ٢٠٠ ميلياردي لولسان كه چيزي نيست. چرا اونجا رو چيزي نميگن.
رضا عزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۱:۰۹
0
3
اینکه هر ساله صدا و سیما صرفا به خاطر دستور دادستانی یا هر شخص دیگری یه گزارش دروغ و تحریف شده رو پخش می‌کنه جای تعجب ندارد
دستور از بالاست و صدا و سیما هم مطیع دستورات
ولی بهتر نبود حداقل با چند نفر از اهالی مطلع یا اعضای شورا هم متقابلاً صحبت میکرد و گزارشی تهیه می کرد تا اهالی محمودیه هم حق دفاع از خود را از دست نمی‌دادند
در اینکه کسی نباید به اراضی ملی و منابع طبیعی تجاوز نکنه شکی نیست ولی اینجا که سند شخصی داره و سالها پیش وزارت کشور وقت اون رو خریداری کرده و در اختیار کارمندانش قرار داده ، حالا بعد از این همه سال میگند وزارت کشور تخلف کرده و اینجا روستا نیست و کد روستای هم قلابیه
راست میگند که هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
حالا مثل جریان افزایش دلار و سکه و ... باز مردم و اهالی بدبخت باید جواب ندونم کاری آقایان و مملکت گردانان را از جیب بپردازند
یه بنده خدایی می‌گفت من 10 سال پیش خانمی را عقد کردم ، همه چیز هم درست و طبق عرف انجام شد
الان هم 4 تا بچه دارم و زندگی هم بر وفق مراده
حالا از دفتری که خطبه رو جاری کردند زنگ زدند که ببخشید خانم شما فاحشه بوده و حکم ازدواج شما هم باطله ، باید طلاقش بدید
شده حکایت ما و محمودیه
یه
سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۹/۰۰ - ۰۳:۰۱
0
3
با سلام و عرض ادب
نزدیک به پانزده سال از فعالیت عمرانی در این روستا می گذرد و مقامات محترم قوه قضاییه هیچ اقدام عاجلی نکردند نه در مرحله تفکیک زمین نه در مرحله ایجاد زیر ساخت نه در زمان صدور سند نه در زمان خیابان کشی ونه در زمان اجرای لوله کشی اب و تیر گذاری برق مراجعه محترم در بی خبری بودند حال که افراد کم بضاعت با مشاهده این همه اقدامات قانونی با قرض و سرمایه های ناچیز سرپناهی برای ایام پیری درست کرده اند متوجه خلاف شده اند
آیا بهتر نبود قبل از اینکه سرمایه های ملی و مردمی در ان مستقر می شد و در اختزار قدرتمندان بود زمین ها اقدام می کردند تا کی هزینه سو مدیریت را باید مردم پرداخت کنند ایا الان راه حل دیگری که اسیب کمتر برای مردم داشته باشد نیست لطفا ریاست محترم قوه قضاییه با تدبیر در این موضوع ورود نمایند
ناشناس
|
United States
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
3
روستا بودن محمودیه طبق مصوبه وزیران در سال ۶۶ اثبات شده است. در سال ۹۳ جهاد کشاورزی بعلت ادعای کذب محکوم شد و اصل آبادانی محمودیه شروع شد. مردم به رای دادگاه استناد کرده و با هزاران مشقت درختکاری در زمینهای لم یزرع را شروع کردند. زمین شخصی سند دار میباشد و ادعای دروغین میباشد تصرف اراضی.
ناشناس
|
Australia
|
۲/۰۰/۰۰ - ۰۳:۰۶
0
3
خاک زمین های محمودیه قبلا بصورت آهکی بوده و آنجا برای کاشت درخت در هر زمین چند کامیون خاک آورده شده تا بتوان درخت میوه در زمین ها کاشت. همچنین بطور قانونی از اداره برق و پرداخت مبلغ مصوبه، انشعاب برق گرفته شده!
این زمین ها سند دار تک برگ هستند۰
درست نیست که حاصل سی سال زحمت یک کارمند به همین راحتی قضاوت شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۱:۰۵
0
2
خدا وکیلی این چه مدل تیتر خبر زدن هست ؟ چه فسادی ؟ چندتا ساختمون خلاف ساختن میشه فساد ؟ از اول جاده بومهن تا فیروزکوه خیلی از ساختمان ها خلاف هست.
این روستا مالکانی هم داره که هیچ ساختمانی نساختن یا همان مقدار مجاز را ساختن یا فقط زمینشان باغ هست . با این تیتر زدن کل اهالی محمودیه را خطاب قرار دادید . که این کار صحیح نیست . اینجا مالکین داره که پول زحمت کشیده کارمندیشون اومدن و یک قطعه زمین خریدن . زمینی که سند داره و مورد تاید ثبت اسناد هست. پس لطفا اگر میخواهید تیتر بزنید تیتر مناسب بزنید و مشکل دقیق توضیح بدهید نه اینکه که کل اهالی خطاب قرار بدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۱:۰۷
0
2
خود این اقا که داره تو فیلم حرف میزنه ! اول گفت ده محمودیه ! خودش هم میدونه محمودیه روستا است. و کد روستا داره . فقط به زور میخوان بگن مزرعه است تا جلو توسعه این روستا را بگیرن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha: