اخبار «توقیف خودرو بخاطر جریمه پرداخت نشده ممنوع!» را در ۱۸:۳۰ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۰۸:۱۹

ثبت نامِ داوطلبان آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حاشیه افتتاح ۲۸ هزار طرح عمرانی و اشتغالزایی کوچک و بزرگِ بنیاد برکت در پنج استان کشور ، با رد شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها در یکی دو روز گذشته درباره آغاز تزریق انسانی واکسن ایرانی کرونا گفت تازه از امروز ، ثبت نام داوطلبان آزمایش انسانی در سامانه 4030 آغاز شد.
 
وزیر بهداشت هم درباره تامین واکسن کرونا از خارج کشور گفت:واردات واکسن از معتبرترین منابع در حال پیگیریست

رنگ هیچ شهری قرمز کرونایی نیست

از دیروز تا امروز ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و ۱۸۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند؛ با این اوصاف، رنگ هیچ شهری قرمز نیست و روند کاهشی آمار مبتلایان و فوتی های کرونا برخلاف پیش بینی های سازمان بهداشت جهانی، نشانگر همراهی خوب مردم و مسئولان است اما، همچنان، قطع زنجیره این ویروس، همکاری بیشتر مردم و ادامه نظارتها را می طلبد.

پویش هر هفته_الف_ب_ایران به ایستگاه 33 رسید

سهم استان تهران از پویش سی و سوم، افتتاح 25 طرح زیرساختی بود که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
 
طرح های برقی افتتاح شده استان شامل 3 نیروگاه تولید پراکنده، 5 نیروگاه مقیاس کوچک و 16 طرح تامین برق است. طرح آبی افتتاح شده هم انتقال آب از سد ماملو به صنایع پایین دست با اجرای 23 کیلومتر خط انتقال و نصب 2 مخزن با هدف تامین سالانه 7 میلیون مترمکعب آب مورد نیاز نیروگاه‌های شهدای پاکدشت، شاهد و شهرک صنعتی عباس‌آباد است.

دستگیریِ باند سرقت از مغازه هایِ فروشِ تلفن همراه

فرمانده انتظامی غربِ استانِ تهران از شناسایی و دستگیریِ دو نفر از اعضای باند هایِ سرقت از مغازه هایِ فروشِ تلفن همراه در شهر بهارستان ، که تصاویر سرقت هایشان هم در فضای مجازی منتشر شده بود ، خبر داد .
سردار ظهیری: بقیه اعضای این دو باند هم شناسائی شده اند و به زودی دستگیر خواهند شد .

شورای شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران کلیات طرحی را به تصویب رساندند که بر اساس آن عملیات حسابرسی بودجه سال 1399 شهرداری را حسابرسان منتخب شورا انجام خواهند داد .
 
شورای شهری ها در مصوبه دیگری شهرداری را ملزم به ارائه تسهیلات به کارکنان آسیب‎دیده از کرونای شهرداری کردند .

الزامی شدن تشکیلِ پرونده مالیاتی برای دارندگان کارتخوان از بهمن

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت:از بهمن ماه بطور خودکار، برای دارندگان کارتخوان یا درگاه پرداخت، پرونده مالیاتی تشکیل می شود.
 
قای محرمیان گفت: متقاضیان جدیدِ دریافت ابزار پرداخت هم باید قبل از ارائه درخواست،ثبت نام خود را در سایت مالیاتی، قطعی، و کد رهگیری دریافت کنند.
 
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی همچنین به کسانیکه اطلاعات هویتی و مالیاتیشان ناقص است هشدار داد : در صورت رفع نکردن کاستی ها ،ابزار پرداختشان مسدود می شود.

نبود گرمخانه در ورامین

با آغاز فصل سرما، یکی از کمبودهایی که در شهرستان ورامین به چشم می‌خورد، نبود گرمخانه است، مکانی که بتواند در شب‌های سرد زمستان و هنگام بارش نزولات جوی، افراد بی‌خانمان را در خود جای دهد و برای یک شب هم که شده، سرپناهی برای آنان باشد.

توقیف خودرو بخاطر جریمه پرداخت نشده ممنوع!

رئیس پلیس راهور ناجا امروز در نشستی خبری با اشاره به جریمه ی 900 هزار خودرو بدلیل رعایت نکردن محدودیت های تردد در ایام کرونا گفت :مقرر شده فعلا پلیس راهور خودروهای با جریمه بالای یک میلیون تومان و بیشتر را به پارکینگ منتقل نکند و احتمالا حد نصاب پرداخت نکردن جریمه برای انتقال به پارکینگ، سه میلیون تومان شود.
 
سردار هادیانفر درباره ی دوره های آموزش رانندگی در شهرهای نارنجی کشورگفت: بخش عملیِ آموزش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود و بخش تئوری هم که فعلا تعطیل است، بزودی در سراسر کشور مجازی خواهد شد.
 
تغییر در معیار فرسودگی موتور سیکلت
رئیس پلیس راهور همچنین آماری از ترخیص موتور سیکلت های توقیفی ارائه کرد که مطابق آن از 18 آبان ماه تا کنون حدود 17 هزار موتور سیکلت ترخیص شده است و مابقی هم تا دوماه دیگر فرصت رفع توقیف دارد.
سردار هادیانفر خبری هم راجع به سن فرسودگی موتور سیکلت ها داشت که با تغییر در معیار فرسودگی موتور سیکلت همراه است.
 
 براساس اخرین رای دیوان که قطعی است معیار و ملاک فعالیت یک وسیله نقلیه سن فرسودگی نیست بلکه سلامت وسیله است که پلیس و مراکز معاینه فنی مرجع تشخیص هستند. 

بازپس  گیری زمین های بیت المال در البرز

بیش از یکصد هکتار از زمین های متعلق به بیت المال در استان البرز، از زمین خواران بازپس گرفته شد. زمینهایی که برخی از کارمندان ادارات هم در تصرف آنها دست داشتند.
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha