امروز: -
سیزدهم رجب سالروز باشکوه ولادت مولا امیرالمومنین (ع) است که در تقویم هجری شمسی به پاس قدردانی و بزرگداشت مقام پدر، به نام روز پدر ثبت شده است.
عکاس :محمد وحدتی
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۶
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صداوسیما : حجت الاسلام صادق منظوری پدر محمد علی و علی محمد است او یکی از طلاب حوزه علمیه قم است.
او که طلبه‌ی جوانی از اهالی نیشابور است سال ۱۳۸۸ وارد حوزه علیمه شد و مسیر تحصیل اورا در سال ۱۳۹۵ به قم رساند او همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشته است. پس از شیوع بیماری کرونا زندگی او شکل جدیدی به خود گرفت. او هر روز صبح بصورت جهادی برای کمک به خانواده‌های متوفیان کرونایی در آرامستان بهشت معصومه (سلام الله علیها) قم حاضر میشود فعالیت‌های او در این زمینه عبارتند از تغسیل بیماران کرونایی، اقامه نماز بر پیکر بیماران کرونایی و حتی هم صحبت شدن با خانواده متوفیان و دلداری دادن به آنها. او وقت‌های بیکار خود در آرامستان را با حضور در کنار قبور علماء مدفون در این آرامستان سپری میکند. کارش که در آرامستان تمام شد به خانه بر میگردد و در کار‌های خانه به همسرش کمک میکند او که رابطه عاطفی بسیار صمیمی با پسرانش دارد ادامه روز خود را در کنار آنهاست حتی مطالعات تحصیلی خود را در کنار فرزندانش انجام میدهد.
 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha