جذب پذیرفته شدگان آزمون دفاتر اسناد رسمی هرمزگان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان گفت: جذب سی نفر از پذیرفته شدگان آزمون دفاتر اسناد رسمی، درحال انجام مراحل قانونی هستند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، عبدالرسول حسینی در گفتگوی ویژه خبری افزود: این افراد در آزمون سال ۹۷ پذیرفته شده اند.
وی گفت: اعتبار داشتن نسبت به طرفین، غیر قابل انکار بودن، معتبر بودن تاریخ اسناد، مفقود نشدن و لازم الاجرا بودن از مزیتهای اسناد رسمی است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان به اشباع استان از دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: در هرمزگان ۱۱۵ دفتر اسناد رسمی فعال است.
حسینی افزود: از سال ۹۲ همه مراحل ثبت سند در استان بصورت الکترونیکی صورت میگیرد.
بیشتر بخوانید: توقف صدور دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعیمدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان گفت: طبق قانون افراد ناشنوا، گنگ، نابینا و بی سواد برای انجام کارهای ثبتی خود، باید در دفاتر اسناد رسمی یک معرف و معتمد معرفی کنند.
وی از مردم خواست همه معاملات خود را در دفاتر اسناد رسمی انجام دهند و از صدور سندهای عادی خوداری کنند.